Kuten McLaren-ketjuun kirjoitinkin, niin minä luulen että Dennisin ehdottomuus, kontrollifriikkiys ja koko tallin vähän ummehtunut ja pölyinen imago ei varmaan oikein houkuttele sponsoreita. Monet sponsorit haluavat nykyisin vähän dynaamisempaa menoa, räväkämpää otetta ja monipuolisuutta sen sijaan että laitetaan logo autoon ja haalariin, ja Dennisin robottimaiseksi pakottamat kuskit käyvät silloin tällöin pönöttämässä väkinäisesti jossakin sponsorin cocktail-tilaisuudessa. Jossakin Dennisin ja Ecclestonen maailmassa tällainen pölyinen meininki saattaa toimiakin mutta ei se enää kyllä toimi siinä maailmassa missä me muut elämme. Red Bull ja esim. Lotus ovat osoittaneet että yhteistyötä voi hoitaa vähän erilaisellakin otteella jolloin sponsoritkin saavat enemmän ja parempaa näkyvyyttä (ihmettelen vaan sitä miten Lotus ei tuota tallin markkinointiosaston ja Räikkösen luomaa positiivista näkyvyyttä ja kisamenestystä saanut koskaan muutettua kunnolla rahaksi).