Redbull kart fight

• Viestiketjun aloittaja DW
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Jyväskyläkin on game over. Joka firmalla on omat aukioloaikansa. Siihen ei hirveesti Red Bullit vaikuta.

Jännättävää kuitenkin riittää KIC:n ja Lahden osalta.

Tämä on amatööritasoa, niin toki toivon tutuille menestystä ja jatkoon pääsyä. Itse en haluaisi edes mihinkään vtn Italiaan talvella, ellei ole aivan "pakko".

Jos tämä olisi taas ammattilaistasoa, niin silloin toivoisin tutuillekin kaikkea pikkukivaa konerikoista aina vatsatautiin asti.....
Lahden radalle meinaan mennä paikan päälle jännittämään WoPen puolesta kyllä.

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Ei ole mitään tiedotettu asiasta virallisesti, joten yhä varauksella suhtaudun.
Niin. Siitähän riemu repeisi kun ajattaisivat jotkut tänään suljetulla radalla kärkeen.. Olis kyllä aika paksua.

Sue_me

Well-known member
Skippasin jkl:n sisäratakartit. Finaali olisi ollut päällekkäin erään toisaalla tapahtuvan toiminnon kanssa.

Ei sillä, että olisiin uskonut finaaliin pääseväni :D
Mutta turha oli siis edes yrittää.

WoPe

KKWCS Driver
Sijainti
Vantaa
Lahdessa ajeltiin nastyn ja williamsin kanssa + muita kart fightin top10:stä, melko lähelle päästiin niitä aikoja mitä taottiin kkwcs kisassa, kolme kymppää jäi plussaa, sitä kautta ykkösenä Lahdesta suomenfinaaliin..

Onnittelut myös kaikille muille jotka lunasti paikan!

DSQ

Elossa
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Vaikuttaa siltä, että Kart Fightin Suomen-finalistien suurimpia yhdistäviä tekijöitä on F1-Forum...

Onnittelut kaikille jatkoon päässeille täältä Suonenjoen suunnalta! :thumbup:

makkenakke

Well-known member
Pitäis varmaan nyt alkaa sit treenaamaan finaaleihin :eek!:

Jatkoon myllypurosta siis. Olikos forumilta myös se kaveri joka ajo kakkoseks?

WebSlave

Trackman
Vaikuttaa siltä, että Kart Fightin Suomen-finalistien suurimpia yhdistäviä tekijöitä on F1-Forum...
Tsemppiä! :thumbup:

Kaikille sitten F1-Forum paita päälle, kun menette finaaliin (vai oliko KKWCS:llä omakin paita?)

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Jälkiviisaana on helppo sanoa, että olisi pitänyt käydä kokeilemassa Myllypurossa. Vaikka viime kerrasta on jo yli pari vuotta, niin ajorytmi on aina löytynyt siellä helposti ja vauhtia on ollut hyvin.

Slug

Well-known member
Kiitti onnitteluista. Ilta meni klubilla istuskellessa. Ei RB kuskeja oli todella paljon ja ainakin kolme lähtöä oli ihan täynnä, eli homma meni renkaanpotkimiseksi ja kaiteeseen nojailuksi.
Illan tokavika ajo olikin ihan OK ja vikassa pelkkiä RB kuskeja, mukaanlukien EK ja minä. Rata oli melko hidas joten kärkiaikoja ei uhattu. Mutta rata parani nopeasti ja jos paikka olisi ollut pidempään auki olis ennätykset saattanut mennä uusiksi.
Nyt nokka kohti Suomen finaalia ja hoidetaan joku forumisteista maailmalle :ahem:

Haikki

Pitäis varmaan nyt alkaa sit treenaamaan finaaleihin :eek!:

Jatkoon myllypurosta siis. Olikos forumilta myös se kaveri joka ajo kakkoseks?
Mika sun kierrosaika oli? 27.0 oli parisen viikkoa sitten nopeimpana.

SS87

New member
Mika sun kierrosaika oli? 27.0 oli parisen viikkoa sitten nopeimpana.
Oliko se niin, että Haikki ajoi sen 27.21? Mun aika oli 27.24, mutta en päässyt vkl ajamaan, joten en tiedä mikä on tilanne..

Haikki

Oliko se niin, että Haikki ajoi sen 27.21? Mun aika oli 27.24, mutta en päässyt vkl ajamaan, joten en tiedä mikä on tilanne..
En muista sadasosalleen tarkaa aikaa mutta 27.2x jotain se oli, ja silloin kuin käväisin sen ajamassa riitti toiseen sijaan listalla muuta siitä on jo aikaa. Eikä sitä paitsi sillä mun ajalla ole kai mitään merkitystä koska mulla redbull aika VMKC:lta...

SS87

New member
En muista sadasosalleen tarkaa aikaa mutta 27.2x jotain se oli, ja silloin kuin käväisin sen ajamassa riitti toiseen sijaan listalla muuta siitä on jo aikaa. Eikä sitä paitsi sillä mun ajalla ole kai mitään merkitystä koska mulla redbull aika VMKC:lta...
Joo on siitäkin jo aikaa, kun ajoin 27.244, mutta outoa kyllä, rata ei sen jälkeen enää ole ollut yhtä hyvässä iskussa. Jos siis makkenakke ajoi sen 27.08, ja sun aikaa ei lasketa, niin olen kai jatkossa? :confused:

Status
Ei avoinna uusille viesteille.