DSF-1 tänään tuli vastaan.Ehdottomasti. Minä näin eilen PÄP-1 rekkarisen kaaran.
DSF-1 tänään tuli vastaan.Ehdottomasti. Minä näin eilen PÄP-1 rekkarisen kaaran.
Höh...näin tänään myös -16 loppuisen.Mielellään, jos vaan mahdollista.
Ai peräkärrytkin hyväksytään, mutta ei ulkomaalaisia autoja? JA menee nyt takaisin alkuun ohittamatta pankkia.3 viikon haun jälkeen sitten PEZ-56. Seuraava on helppo, sillä Belmiksen broidin rekan peräkärry on 57.
:doubtful: Siis rekkojen peräkärryt? Ainakin mä olen ne hyväksynyt.:ahem:Ai peräkärrytkin hyväksytään, mutta ei ulkomaalaisia autoja? JA menee nyt takaisin alkuun ohittamatta pankkia.
Seuraavaksi varmaan hyväksytään netissä valokuvista bongatut myös? Tai itse piirretyt?:doubtful: Siis rekkojen peräkärryt? Ainakin mä olen ne hyväksynyt.:ahem:
Ihan normi suomalainen kilpihän se on.
Voi olla että seuraavaksi.Seuraavaksi varmaan hyväksytään netissä valokuvista bongatut myös? Tai itse piirretyt?
Minä hyväksyin kohdallani mopoauton rekkarinSeuraavaksi varmaan hyväksytään netissä valokuvista bongatut myös? Tai itse piirretyt?
Tänään lopultakin nelonen. Sivupeilistä erittäin nopealla vilaisulla ilmeisesti joku jenkkifoordsedan. Kirjaimista en ehtinyt saada täysin selvää ja unohdin jo mitä olin näkevinäni, mutta nelonen iski silmään niin vahvasti että havainto on varma. Leikitään että oli JEF-4. Vitonen todennäköisesti seisoo tutulla paikalla, joten kirjaan sen jo nyt.Mutta Zaikomin kaipaama 4 tulee vähän väliä vastaan. Yhtenä päivänä 3 kpl ja tänäänkin 2 kertaa.:thumbfh:
ARH-1
TKK-2
JMT-3 *
JEF-4 *
JLC-5
Pientähän tuo. Olen yli puoli vuotta etsinyt -79:ää, ei löydy.Perkeleen 56:mad_old:
Ei sitten millään.:nope:
Yli seitsemän kuukautta on ollut haussa 28, vaan ei löydy. Stna. Muistaakseni sulla oli joskus haussa 77 pitkän aikaa. Niitä saatania on täällä vaikka kuinka. Seiskaysinkin näin just tänään. Joku outo kaksiovinen 80-luvun jenkki.Pientähän tuo. Olen yli puoli vuotta etsinyt -79:ää, ei löydy.
-80 olisi valmiiksi jemmassa naapuriparkkiksella.
Teilläpäin on saatanat numeroitu?Yli seitsemän kuukautta on ollut haussa 28, vaan ei löydy. Stna. Muistaakseni sulla oli joskus haussa 77 pitkän aikaa. Niitä saatania on täällä vaikka kuinka.
Kyllä se siltä tuntuu.Teilläpäin on saatanat numeroitu?
Taitaa olla tuossa meidän parkkipaikalla, jos oikein muistan. Sininen Chevrolet Corsica.Mut ei ole kakskasia, ei.
DXC-6
Johan kesti kauan toi kutosen löytäminen!
Juu, ysejä löytyi pirusti ennen tätä kasia. Saas nähdä, mihin ne katoaa nytten taas!Kutoset on semmosia. Sen sijaan ysejä löytyy taajaan. Bongasin tänään jos toisen kahden päivän sisällä.
:jaska: Kolmella kirjaimella meni pieleen :jaska:JNE-7
Jas-8:ia odotellessa. Jos taas menee monta kuukautta, niin ei yhtään kiva.
Sitä numeroa 1000 saanee kytätä hieman kauemmin.Ja 999! Se oli siinä! Nyt Ukon juhlaa!