Olga
.
SamoinJoko multa menee joku juttu aivan ohi ja yli tai sitten mies Raumalta on järkens' menettännä.
SamoinJoko multa menee joku juttu aivan ohi ja yli tai sitten mies Raumalta on järkens' menettännä.
Ei selventänyt yhtään. Alan kallistumaan kohti vaihtoehtoa B, eli kakkos.
Kyllähän tää pitää tuntea...anoppini synnyinkylän tärkeimmän bändin kotiseutulaulu.Mentäis tanssiin? Konkareita.
Tehtäis keikkaa? Humppaveikot.
Juodaan viinaa. Mentiin putkaan, mitä jäljelle jää?
Mentäis baariin? Se on kiinni.
Mennään Krouviin? "Antaa vetää"!
Mennään ulos? Siellon kylmä, mitä enää nyt tehdä vois?
Ei mitään!
Joko multa menee joku juttu aivan ohi ja yli tai sitten mies Raumalta on järkens' menettännä.
http://www.youtube.com/watch?v=NVSF6GWZpTwSamoin
Veikkaisin molempia.Joko multa menee joku juttu aivan ohi ja yli tai sitten mies Raumalta on järkens' menettännä.
Kiitosta. Vähintään osa-kahjo olen pelastuksesta huolimatta, mutta laitan muistiin tuon tutustumisretken. Pistää vaikka privaa, jos näille kulmin tulossa on, niin katsotaan mitä voidaan tehdä.http://www.youtube.com/watch?v=NVSF6GWZpTw
Pelastin ITG:n nyt kahjo-diagnoosilta. Palkitseekohan mies minut nyt ilmaisella tutustumisretkellä Rauman nähtävyyksiin.
Sivulle 34 piti edetä kunnes tähän toikkiin tuli järkevä postaus.Rauman nähtävyyksiinhän kuuluu mm. se eläinpuisto. Siellä on karhuja, näätejä, ilveitä ja Jjusban.
Tarkoitat vissiin Siilisiimestä? Se se oli tuossa vesitornin juurella takavuosina, mutta sitten vetäytyi Siikaisiin, pohjois-Satakuntaan. Ja pelkkiä siileitä siellä oli. Siilisiimeksessä.Rauman nähtävyyksiinhän kuuluu mm. se eläinpuisto. Siellä on karhuja, näätejä, ilveitä ja Jjusban.
Tästäpä tuli mieleen tylsä juttu jonka olen ehkä aiemminkin kertonut:Tarkoitat vissiin Siilisiimestä? Se se oli tuossa vesitornin juurella takavuosina, mutta sitten vetäytyi Siikaisiin, pohjois-Satakuntaan. Ja pelkkiä siileitä siellä oli. Siilisiimeksessä.
Kurski söi siilieläimen.Saatana kun jänskää. Mitenhän taru jatkui?
Sen sijaan että ihmettelet epäolennaisuuksia voisit itse kertoa kuinka Turengissa raha konkreettisesti paloi.Saatana kun jänskää. Mitenhän taru jatkui?
Ja sen jälkeen siili oksensi burbin ulos kokonaisena, koska burb maistui liian pahalta sen mielestä.Mä veikkaan siilin syöneen burbin.