OoPee
Nuori ikäisekseen
Rekisterikilvistä tuli mieleen, että bongasin tässä hiljattain Wienin rekisterikilvissä olleen avobemarin, jonka ratissa istui keski-ikäinen naishenkilö ja jonka rekisterinumero oli widow1
Musta on ylipäätään jännää, että ihmiset kuluttavat rahaa hankkiakseen itselleen ehdointahoin rekeisterinumeron, joka jää helpommin virkavallankin mieleen.Muutama päivä sitten S-Marketin parkkiruudussa hopeanvärisehkö pätkä-Mitsubishi Pajero. JÄN-15. Olisipa mielenkiintoista tietää miksi joku tuollaisen kilven päätyy hankkimaan?
Aivan. Perusrehellinen ihminen ei koskaan aja edes hetkellistä ylinopeutta, eikä koskaan eikä missään tilanteessa ylitä risteystä vanhoilla vihreillä :frank:Perusrehellisen ihmisen ei tartte miettiä tippaakaan mitä virkavallan mieleen jää tai on jäämättä.
Tolla ajatuksella auton värikin pitäis sitten olla hopea ja mielellään joku Golf, joka on aika yleinen malli.Aivan. Perusrehellinen ihminen ei koskaan aja edes hetkellistä ylinopeutta, eikä koskaan eikä missään tilanteessa ylitä risteystä vanhoilla vihreillä :frank:
Pointti siinä mun kommentissani oli se kohta "kuluttavat rahaa", muutoinkin olin luonnollisesti aivan vakavissani :frank:Tolla ajatuksella auton värikin pitäis sitten olla hopea ja mielellään joku Golf, joka on aika yleinen malli.
Ok. Josko niillä joilla on 500€ kilpiin, niin on 500€ sakkoihinkin?:doubtful:Pointti siinä mun kommentissani oli se kohta "kuluttavat rahaa", muutoinkin olin luonnollisesti aivan vakavissani :frank:
Tuskin tästä on kyse, mutta eiköhän tämä sinällään niin tuikitärkeä ja päivänpolttava aihe saanut jo osakseen sen huomion, minkä se ansaitseekin ja ehkäpä vähän ylikin :wink:Ok. Josko niillä joilla on 500€ kilpiin, niin on 500€ sakkoihinkin?:doubtful:
Mun mielestä rekisterikilpien tuleekin saada huomiota. Hienoja on. Kilvet.Tuskin tästä on kyse, mutta eiköhän tämä sinällään niin tuikitärkeä ja päivänpolttava aihe saanut jo osakseen sen huomion, minkä se ansaitseekin ja ehkäpä vähän ylikin :wink:
Tietenkin. Eihän kukaan voi olla kenenkään toinen leski.Rekisterikilvistä tuli mieleen, että bongasin tässä hiljattain Wienin rekisterikilvissä olleen avobemarin, jonka ratissa istui keski-ikäinen naishenkilö ja jonka rekisterinumero oli widow1
Onko valeasu semmonen, joka ei oikeasti verhoile kantajaansa? Ns. keisarin uudet vaatteet.Itse pukeudun joka päivä valeasuun ihan vaan virkavaltaa hämätäkseni. Varmuuden vuoksi.
Kerrankin riittävä turvaväli. :ahem:-902 vaaleanruskea Citroen Xsara Picasso
-901 harmaa KIA Sportage
ajoivat vastaan lähes samassa kohdassa Pakkalassa yhdeksän tunnin välein
Varsinkin kun eri suuntiin. Töihin mennessä / kotiin palatessa.Kerrankin riittävä turvaväli. :ahem: