Rekisterinumerotojck

Mangelo

Well-known member
Olen harrastanut jo viitsen vuotta rekistereiden numerojärjestyksessä bongaamista. Eli pelkkä numero yksi numeropuolella on ensimmäinen bongaus ja niin edespäin. Kirjainosalla ei siis ole mitään väliä.

Tällä hetkellä etsin numeroa 76, että hidastahan homma on.
Kaveri tosin aloitti, kun itse olin kympin tienoilla ja sillä on koossa jo reilusti yli sata.

Jos haluaa "huijata", niin kannattaa käydä vaikka Amerikan Car Showssa, tai vastaavissa. Niissä autoissa on paljon kaksinumeroisia kilpiä. Myös Mitsu Pajerot kannattaa tarkastaa ja uudemmat Mazdat. Rekat ja moottoripyörätkin hyväksytään, mopoja ei. Ja tietenkin vain suomalaisia rekkareita.

Ja eikun mukaan vaan.
Harrastuksesi on täyspöhkö :nope:

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Numeroiden ja kirjainten järjestys muuttuu kaksipyöräisissä:

Uusien moottoripyörien ja mopojen rekisterikilpiä muutetaan, koska nykyisin kilvissä käytettävät tunnukset ovat kesän kuluessa loppumassa. Uudenlaisten tunnusten pitäisi riittää vuoteen 2032 asti.
Kilvessä olevien numeroiden ja kirjainten järjestys muuttuu päinvastaiseksi kuin nykyisin. Ensin ovat numerot ja sitten kirjaimet.

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
IIS-1 harmaa transit taksi. Ilmeisesti halusi esitellä rekkariaan kun mateli yksi suuntaista kuin mikäkin etana :mad_old:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olen harrastanut jo viitsen vuotta rekistereiden numerojärjestyksessä bongaamista. Eli pelkkä numero yksi numeropuolella on ensimmäinen bongaus ja niin edespäin. Kirjainosalla ei siis ole mitään väliä.

Tällä hetkellä etsin numeroa 76, että hidastahan homma on.
Kaveri tosin aloitti, kun itse olin kympin tienoilla ja sillä on koossa jo reilusti yli sata.

Jos haluaa "huijata", niin kannattaa käydä vaikka Amerikan Car Showssa, tai vastaavissa. Niissä autoissa on paljon kaksinumeroisia kilpiä. Myös Mitsu Pajerot kannattaa tarkastaa ja uudemmat Mazdat. Rekat ja moottoripyörätkin hyväksytään, mopoja ei. Ja tietenkin vain suomalaisia rekkareita.

Ja eikun mukaan vaan.
Aloitin saman. Olen nyt numeroa kolome kyttäämässä. Nro 1 löytyi JAA-1 ja PSP-1 autosta ja eilen pongasin Lappeenrannan kupeessa rekasta jonkun PKP-2 tai vastaavan kirjainyhdistelmän. Tuli aika yllättäin, kun en sen enempää ollut bongaillu, niin oli risteyksessä edessä. Nro 10 ylöspäin luulis helpottuvan? Ainakin näin noita 2-numeroisia kilpiä eilen paljon.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Viikonloppuna (vai oliko viime viikolla) Lassila & Tikanojan kuorma-auto WC-3.

Tällä viikolla tiistaina Tuusulantiellä pohjoiseenpäin mentäessä noin kilometriä ennen Ruskeasannan Shelliltä joku -211 päätteisellä rekkarilla varustettu auto lähti ohittamaan jotan pakettiautoa oikealla kaistalla. Ja tuon pakettiautonkin rekkari päättyi -211. Heti seuraavana aamuna huomio kiinnittyi taas -211 päätteiseen rekkariin työmatkalla, mutta siinä havainnossa ei ollut mitään erikoista. Eilen näin taas -211 päätteisen rekkarin, ja TAAS tuon mainitun Shellin läheisyydessä matkalla pohjoiseen!!

Muutenhan tuossa -211 -päätteisessä rekkarissa ei ole mitään ihmeellistä, mutta kun ne alkaa vainoamaan aina samalla kohdalla kotimatkaa..

Mulla menee ihan hyvin, mitä nyt vähän väsyttää turhan vähäiset yöunet.

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
KOF-1 onko tuo Kofi Annanin auto? Vai haluaako kertoa, että kaveri juo vain Koffin ykkösolutta? Punainen Jaguar, joka kulkee alle rajoitusten koska puhui kännykkään :nope: