Rekisterinumerotojck

Mangelo

Well-known member
Pari viikkoa sitten näin henkilöauton, jonka rekkari oli "11112". Joku aika uus sedan se oli, olisko ollut Peugeot.

Pari kuukautta sitten näin jonkin viron tarralla olleen vanhan Volvon, jossa oli rekisterinä tekstiä. Olisko ollut "CARAGEE" tai jotain vastaavaa.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Eikös jossain vaiheessa suht lähitulevaisuudessa vaihdu numerot ja kirjaimet rekisterikilvissä toisin päin kuin mitä ovat nykyään? Silloin kiva reksterikilpi olisi 100-N, vähän niinkuin noiden perinteisempien kolmekirjainta-666 kilpien vaihtoehtona.

öö ruz

Speed for ever
Vanhanan Ramones fanina kokeilin mahdollisuuksia ONE-234 ja YY-234 mutta kumpaakaan ei pystynyt valitsemaan.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Tänään havaittu:

Vaalea Volvo ? AAK-44 ja punainen 'pikkuauto' HAL-1.

Molemmat olivat pikahavaintoja. Mahdollisen Volvon kilvestä en ole täysin varma ?

Punaisen torikassin kilpi oli varmuudella HAL-1.

Kolmannenkin näin, mutta unohdin.

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Olen harrastanut jo viitsen vuotta rekistereiden numerojärjestyksessä bongaamista. Eli pelkkä numero yksi numeropuolella on ensimmäinen bongaus ja niin edespäin. Kirjainosalla ei siis ole mitään väliä.

Tällä hetkellä etsin numeroa 76, että hidastahan homma on.
Kaveri tosin aloitti, kun itse olin kympin tienoilla ja sillä on koossa jo reilusti yli sata.

Jos haluaa "huijata", niin kannattaa käydä vaikka Amerikan Car Showssa, tai vastaavissa. Niissä autoissa on paljon kaksinumeroisia kilpiä. Myös Mitsu Pajerot kannattaa tarkastaa ja uudemmat Mazdat. Rekat ja moottoripyörätkin hyväksytään, mopoja ei. Ja tietenkin vain suomalaisia rekkareita.

Ja eikun mukaan vaan.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Olen harrastanut jo viitsen vuotta rekistereiden numerojärjestyksessä bongaamista. Eli pelkkä numero yksi numeropuolella on ensimmäinen bongaus ja niin edespäin. Kirjainosalla ei siis ole mitään väliä.

Tällä hetkellä etsin numeroa 76, että hidastahan homma on.
Kaveri tosin aloitti, kun itse olin kympin tienoilla ja sillä on koossa jo reilusti yli sata.

Jos haluaa "huijata", niin kannattaa käydä vaikka Amerikan Car Showssa, tai vastaavissa. Niissä autoissa on paljon kaksinumeroisia kilpiä. Myös Mitsu Pajerot kannattaa tarkastaa ja uudemmat Mazdat. Rekat ja moottoripyörätkin hyväksytään, mopoja ei. Ja tietenkin vain suomalaisia rekkareita.

Ja eikun mukaan vaan.
Rekkarinumerobongareista jotka toimii noin, oli aikanaan TS-Exrassa artikkelikin ja löytynee Turun Sanomien arkistosta...sitlä varalta että joku ei sattuisi uskomaan että jusbanin kuvailema harrastus on ihan todellinen.
Artikkelissa kysyttiin myös, että mitäs sitten kun kaikki on bongattu? Noh, haastatellun bongarin mukaan sitten aloitetaan taas alusta!

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Pikkupoikana tuli kerättyä rekisterinumeroita.:eek:

Ja jos oli paikoillaan auto, niin merkkasin vielä mitä se kulkee. Eli katsoin huippunopeuden tietenkin mittarista.:rolleyes::D:D:D

Oli pähee auto jos oli 160 mittarissa. Yleensä oli vaan joku 120 tms.:thumbup:

Oi niitä aikoja.:eek:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Pikkupoikana tuli kerättyä rekisterinumeroita.:eek:

Ja jos oli paikoillaan auto, niin merkkasin vielä mitä se kulkee. Eli katsoin huippunopeuden tietenkin mittarista.:rolleyes::D:D:D

Oli pähee auto jos oli 160 mittarissa. Yleensä oli vaan joku 120 tms.:thumbup:

Oi niitä aikoja.:eek:
Oi niitä aikoja. :ahem:

burb

.
Rekkarinumerobongareista jotka toimii noin, oli aikanaan TS-Exrassa artikkelikin ja löytynee Turun Sanomien arkistosta...sitlä varalta että joku ei sattuisi uskomaan että jusbanin kuvailema harrastus on ihan todellinen.
Mä en saata uskoa edes että jusban on ihan todellinen, saati sitten harrasteensa.

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Mä oon tota samanlaista bongausta tehny viime kesäkuusta asti. 57 kasassa tähän mennessä.