Joo ihastuin kyllä tuohon ponttoonien pyöreyteen. Etuosassa ei näin ensivilkaisulla näytä mitään erikoista olevan, mutta takana sitten senkin eestä.
Onkos tämä auto nyt sitten "kahden vuoden työn" tulos? Eikös Rellulla kaksi tiimiä vuorovuosin suunnittele autot, eli tämän auton takana on pitkälti eri tiimi kuin viime vuoden auton? Eli viime vuoden auton suunnitellut tiimi on nyt sitten vuoden omaa tuotostaan paranneltuaan ollut Suzukasta alkaen valmis suunnittelemaan vuoden 2005 autoa... Jos näin on, niin R24 on ensimmäinen kunnon viite kuinka systeemi tulee toimimaan.
Jännä huomata kuinka tiimit hyödyntävät moottorikopan uudet mitat aerodynaamisten "varjolevyjen" avulla pikkasen a'la CART. Olihan noita toki Williamsilla jo aikaisemmin, mutta nyt näitä pystytään entistä paremmin hyödyntämään kiitos FIA:n uusien minimimittojen...