Mitenkäs tämä kauden alussa voimaan tullut LC-ohjeistus menee? Asiasta ei ole ollut mitään sääntöpaperilla, pelkkiä puheita on tullut.
Eli puhutaan, että 100km/h nopeuteen asti pitäisi TC/LC olla pois käytöstä. Tarkoittaako tämä siis sitä, että esimerkiksi kytkinpolkimen painalluksella on lineaarinen vaste kytkinlevyn liikkeeseen? Sama kaasupolkimella?
Taasen sytytystä ja bensansyöttöä saisi ohjailla vapaasti? Onko näin?
Eli oliko tässä siis lähinnä tarkoitus lapioida paskat maton alle, saatiin nätisti se ilkeä LC-nappula pois siitä ohjainpyörästä ja nyt lähtö on täysin "kuskin vastuulla". Eli onko tarkoituksena saada lähinnä lajia vähemmän seuraavat luulemaan, että lähtö olisi täysin kuskin kytkin/kaasu-tuntuman varassa vaikka näin ei käytännössä ole