Retkeily

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26844
Jos moon keskellä luontoa eikä lähistöllä ole rallia, moon eksyksis.
 

Örfil

Guest
Olen innokas pyhiinvaeltaja. Teen joskus myös sellaisia päivän mittaisia ristiretkiä.
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Tulipa mieleen, että olen käynyt Santiago de Compostelassa. En tosin pyhiinvaelluksella.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Retkeily.

Harrastatko? Oletko harrastanut? Suunnitelmia? Kokemuksia? Jne.
Onpahan tuota tullut harrasteltua. Pääasiassa päiväretkiä, mutta pari viikonkin reissua Kittilän Lemmenjoella sekä Oulangan Karhunkierroksella. Karhunkierros sinänsä mukava kun on merkitty reitti. Lemmenjoella taas mentiin tosissaan off-roadina kartan, kompassin ja oppaan kanssa.

Tässä kesällä jos käytäis taas Oulangassa joku lyhyempi reitti taapertamassa, kun siellä suurpiirteisellä suunnalla kuitenkin on meininki pörrätä.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Varusmiespalveluksen metsäkeikat laskettaneen retkeilyksi? Tai festarireissut?
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18204
Sohvalla kalsarikännien juominen laskettaneen retkeilyksi? Tai tumputtaminen?
 

BudLightJaguar

Well-known member
Liittynyt
30.1.2012
Viestit
4385
Sijainti
Salo
Ei ole tullut parvekkeella makuupussissa nukkumista kummempaa retkeilyä harrastettua pariin vuoteen.
 

Örfil

Guest
Tsuhna jänkällä kun reippaasti taapertaa, niin Nomi -setä se vaappuen mättähältä mättähälle kaakertaa.
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Olen nyt teltassa Nordmarkassa, jossain Hakkloan pohjoispuolella yli 400 metrin korkeudella (merenpinnasta).
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Tottakai Norjan tappio Tanskalle varmasti kismittää, ja tekee mieli kadota murjottamaan metsikköön, mutta onhan noita alkusarjaotteluita teillä vielä jäljellä. Tsemppiä joukis!
 

Örfil

Guest
joukis on joutunut ulkoruokintaan. "Mene vaikka naimisiin sen fillaris kanssa!" kuuli joukis huudon parvekkeelta, kun kamojaan pihamaalta keräili.

;)
 
Ylös