Pitääpä odotella crackeja, koska pummina en luonnollisesti halua maksaa penniäkään ylimääräistä viihdeteollisuudelle.
Enkä puhunut huumeista! :yuck:
Todennäköisesti saat odotella loppu elämäsi. Peli nojaa sen verran vahvasti online käyttöön/ maksettuun peliaikaan, joten tuskin toimivaa crack versiota on tulossa(vaikka tulisi, se ei enää toimi kun peli päivittää itsensä tasaisin väliajoin). Muutaman kympin investointi tälläiseen peliin ei ole todellakaan paljoa, kun miettii erittäin laajaa modi tarjontaa jo nyt ja varsinkin tulevaisuudessa. Pitkä käyttöikä pelillä on taattu.
Hieman itse pelistä. Vaikka itse peli on vielä beta-vaiheessa, siinä on muutamia todella ärsyttäviä vikoja. Ehkä suurimpana ongelmana olen kokenut fps:n putoamiset tietyissa radoissa(esim. uusi spa, monza). Yleisessä tiedossa on ollut jo pidempään ongelmat erityisesti AMD/Ati näytönohjaimien omistajilla. Kuvan oudot virheet sekä ruudunpäivitys ongelmat vaivaavat usein, eikä pelin kehittäjät ole asialle mitään tehneet. Useilla foorumeilla on asiasta käyty keskusteluja, mutta toimivaa ratkaisua tähän ei ole ilmennyt. Laitteistona toimii itselläni Intel Guad Q9550 @3.4ghz, HD 7870, 8Gb ram, g27.
Itse pelattavuus on täyttä timanttia. Ajomalli sekä forcet tuntuvat todella hyviltä jo tässä vaiheessa. Tähän mennessä julkaistut modit ovat pääosin laadukkaita, kuten radat. Harmittavat bugit pelin 3d-moottorissa hieman syövät pelikokemusta.