Riippuvuus

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mulla ei muuten ole riippuvuutta pahasti tisseissä eikä vatsamakkaroissa.:eek:
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Suunnattomista alkoholimääristä, sekä tietysti Pyryfistä.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Mulla ei muuten ole riippuvuutta pahasti tisseissä eikä vatsamakkaroissa.:eek:
Juu, mutta sun kivekset on laskeutuneet sen verran, jotta välillä teet lenkillä käydessäsi potkupallokikkailua vahingossa palleillasi.
 

Nurtsi

Registered Loser
Liittynyt
9.8.2011
Viestit
5615
Netti ja kahvi. Alkoholista en ole riippuvainen vaikka pienessä sumussa juuri nyt olenkin.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Ja Pyryfii on tietenkin töissä. Pitihän se arvata.
No, yllätä lojumalla alasti täydessä juhlakunnossa eteisen lattialla, kun Pyrfii tulee kotiin!
Tartteeko samalla olla tajuissaan?

Täysi juhlakunto mulle vain tarkoittaa sitä, että olen vetänyt USKOMATTOMAT perseet, oksentanut ja sammunut pylly pystyssä eteisen nurkkaan.
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Tartteeko samalla olla tajuissaan?

Täysi juhlakunto mulle vain tarkoittaa sitä, että olen vetänyt USKOMATTOMAT perseet, oksentanut ja sammunut pylly pystyssä eteisen nurkkaan.
Toi on niitä paradokseja, että pitäis olla frakki päällä alasti.
 

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
Mulla on jotenkin myös pakkomielle nyppiä huultani ja purea kynsiä.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Olen ollut siinä jo pitkään ajatuksessa, että Iso8 ja Pyryf ovat seurustelevaiset. Muistanen jopa lukeneeni jotain sen tapaista tältä forumilta. Mitä ilmeisimmin olen käsittänyt väärin, jos tulkitsen oikein yllä olevia homorakkauspostauksia?
 

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
Olen ollut siinä jo pitkään ajatuksessa, että Iso8 ja Pyryf ovat seurustelevaiset. Muistanen jopa lukeneeni jotain sen tapaista tältä forumilta. Mitä ilmeisimmin olen käsittänyt väärin, jos tulkitsen oikein yllä olevia homorakkauspostauksia?
SIIS MITÄ VITTUA??? Minä ja Pyryf! Aikunen ja teini.. ei jumalauta.... missä sinun järkesi on?
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
SIIS MITÄ VITTUA??? Minä ja Pyryf! Aikunen ja teini.. ei jumalauta.... missä sinun järkesi on?
Kun Pyryf on henkisesti 8-vuotiaan tasolla, niin fyysinen-henkinen ikä tulee suurinpiirtein samaksi.
 
Ylös