Toivottavasti et käsittäny väärin mitä tarkoitin. Kerro mihin vertaat sitä leveyttä, pakkohan sitä on valokuvassa johonkin verrata, ethän muuten voi tietää onko jokin mitta 0,01m vai 1m. Itse vertasin tohon pohjalevyyn, jonka oletan kaikilla talleilla olevan yhtä leveä, koska silloin se tuottaa sitä maaefektiä enemmän, koska pinta-ala on suurempi paine-eron ollessa sama. Renault, Ferrari ja Sauber ovat ainoat joilla ponttonit ovat kapeammat kuin tuo levy. Edellä mainittuun oletukseen perustuen ne ovat siis kapeimmat ponttonien kohdalta. No jos oletus ei pidä paikkaansa, sitten on hiukan hankalampi sanoa mitään.
Sä vaan tunnut *.ttuilevan mulle tolla huhhuh tyylilläs, mutta itse et vertaa niiden kokoa mihinkään, vaan sanot, että näet selvästi. Myönnän täysin, että voin olla väärässä, ei tää niin vakavaa ole.
Niin ja Rellu on kyllä leveä tuosta ponttonien etuosasta aivan ylhäältä, mutta tällaisella yhdellä kohdalla ei ole niin paljon merkitystä, koska edestä katsottuna pinta-alaa on kuitenkin vähemmän. Ponttonien reunat kaartuvat vahvasti sisään, mitä ominaisuutta esim. Villianssissa ja Mäccärissä ei ole.