Renessanssinero
Perusfeidaaja
Tässä topicissa voi kertoa rikoksistaan. Minä olen syyllistynyt lievään pahoinpitelyyn, koska olen risulla räpsäissyt 2-vuotiaan pojan sormille, kun tämä poika ei kehoituksista ja kielloista huolimatta totellut.
Voisko toi johtua siitä, että kaksvuotias ei välttämättä ymmärrä vielä puhetta?Tässä topicissa voi kertoa rikoksistaan. Minä olen syyllistynyt lievään pahoinpitelyyn, koska olen risulla räpsäissyt 2-vuotiaan pojan sormille, kun tämä poika ei kehoituksista ja kielloista huolimatta totellut.
komp.Mistään ei ole tuomittu.
Sähän olet ihan juhamietoMistään ei ole tuomittu.
No parempi tuokin kuin nuorisotyöttömyys.....Pari perustappoa, muutama murha sekä pari törkeää pahoinpitelyä. Olin nuori ja tarvin niitä rahoja.
Ymmärtää hyvin, mutta silloin ei halunnut totella. Räpsäytyksen jälkeen totteli paljon paremmin.Voisko toi johtua siitä, että kaksvuotias ei välttämättä ymmärrä vielä puhetta?
:nope:Tässä topicissa voi kertoa rikoksistaan. Minä olen syyllistynyt lievään pahoinpitelyyn, koska olen risulla räpsäissyt 2-vuotiaan pojan sormille, kun tämä poika ei kehoituksista ja kielloista huolimatta totellut.
Saatanan kriminaali :mad_old:Pakko kertoa vielä, että huhtikuussa 2005 sain rikesakon ylinopeudesta.
:nope:Pari perustappoa, muutama murha sekä pari törkeää pahoinpitelyä. Olin nuori ja tarvin niitä rahoja. En kadu niitä, tehty mitä tehty 15 vuotta tuli.
Darth Vader ajamassa pillurallia. Huisia.Lienen ennenkin täällä kertonut, mutta kerrattaneen.
Olen aikoinani ollut nimismiehen kuultavana kolmesta tapahtuneesta liikennerikkeestä tietyn ajanjakson aikana. Pani jopa nimismies ajokorttini ehdolle.
Syynä:
1) Häritsevä ajo taajamassa.
2) 80-lätkän (uuden kuljettajan tunnus) käyttämättä jättäminen.
3) En muista. Ehkä Stop-merkin noudattamatta (poliisin tulkinta sumuisena yönä) jättäminen?
Ajettua tuli kyllä, mutta olin vielä silloin Voiman valoisalla puolella.Darth Vader ajamassa pillurallia. Huisia.
Eihän tässä nyt tuota kysytty.Mistään en ole jäänyt kiinni.