Rikostopic

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
Tässä topicissa voi kertoa rikoksistaan. Minä olen syyllistynyt lievään pahoinpitelyyn, koska olen risulla räpsäissyt 2-vuotiaan pojan sormille, kun tämä poika ei kehoituksista ja kielloista huolimatta totellut.

Törni

Well-known member
Tässä topicissa voi kertoa rikoksistaan. Minä olen syyllistynyt lievään pahoinpitelyyn, koska olen risulla räpsäissyt 2-vuotiaan pojan sormille, kun tämä poika ei kehoituksista ja kielloista huolimatta totellut.
Voisko toi johtua siitä, että kaksvuotias ei välttämättä ymmärrä vielä puhetta?

Makkonen

Guest
Pari perustappoa, muutama murha sekä pari törkeää pahoinpitelyä. Olin nuori ja tarvin niitä rahoja. En kadu niitä, tehty mitä tehty 15 vuotta tuli.

oldez

Well-known member
:nope:

Tulet vielä retsoilemaan tuollaisella. Nurkkaan häpeämään siitä.

Lunssila

Well-known member
Pari perustappoa, muutama murha sekä pari törkeää pahoinpitelyä. Olin nuori ja tarvin niitä rahoja. En kadu niitä, tehty mitä tehty 15 vuotta tuli.
:nope:

Tulet vielä retostelemaan tuollaisilla. :nope: :frown:

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Lienen ennenkin täällä kertonut, mutta kerrattaneen.

Olen aikoinani ollut nimismiehen kuultavana kolmesta tapahtuneesta liikennerikkeestä tietyn ajanjakson aikana. Pani jopa nimismies ajokorttini ehdolle.

Syynä:

1) Häritsevä ajo taajamassa.
2) 80-lätkän (uuden kuljettajan tunnus) käyttämättä jättäminen.
3) En muista. Ehkä Stop-merkin noudattamatta (poliisin tulkinta sumuisena yönä) jättäminen?

SamiJ

Well-known member
Lienen ennenkin täällä kertonut, mutta kerrattaneen.

Olen aikoinani ollut nimismiehen kuultavana kolmesta tapahtuneesta liikennerikkeestä tietyn ajanjakson aikana. Pani jopa nimismies ajokorttini ehdolle.

Syynä:

1) Häritsevä ajo taajamassa.
2) 80-lätkän (uuden kuljettajan tunnus) käyttämättä jättäminen.
3) En muista. Ehkä Stop-merkin noudattamatta (poliisin tulkinta sumuisena yönä) jättäminen?
Darth Vader ajamassa pillurallia. Huisia.