Rikostopic

T.K

Sähkö-ukkeli
Sijainti
Nolla potenttiaalissa
Kerran on virkavalta puhallattanut, senjälkeen ei oo tullu oltua poliisien kans tekemisis.
Silloon neki ihmetteli että mitä mä selvinpäin viä oon, no totta kai oon selvinpäin kun kerta ajan.
Ihmeellisiä nuo poliisit, kun heti vittuilemas.

Knoukka

Well-known member
Reilu kuukausi sitten olin poliisin kanssa tekemisissä ja olin tehnyt jopa rikollisen asian siinä, mutta katsoivat tämän läpi sormien. Hyvää palvelua heiltä kyllä.

Törni

Well-known member
Reilu kuukausi sitten olin poliisin kanssa tekemisissä ja olin tehnyt jopa rikollisen asian siinä, mutta katsoivat tämän läpi sormien. Hyvää palvelua heiltä kyllä.
Olen aina ihmetellyt miten tuo sormien läpi katsominen tapahtuu. Sen ymmärrän kyllä, että niiden välistä voi tiirailla....

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Liikennemerkin noudattamattajättäminen risteysalueella. Sellaisesta on tuomittu rikesakkoon.

burb

.
SE on hassua kun taskulampulla valaisee sormen läpi, silloin todellakin "katsoo läpi sormien". Ja poskenkin läpi taskulamppu valaisee kivasti, hassua on sekin.
Ja kivespussin.

Törni

Well-known member
SE on hassua kun taskulampulla valaisee sormen läpi, silloin todellakin "katsoo läpi sormien". Ja poskenkin läpi taskulamppu valaisee kivasti, hassua on sekin.
Ja kivespussin.
Toi kassien "läpivalaisu" kuulostaa hassulta. Miten sä ton teet? Vedätkö macliten pussien alle ja tsiigaat lopputulosta?

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Vähän oli naukkailtua tullut ja oioin turvallisuusnäkökohdissa, ja sit hups. Fukushima hajosi. Väittivät tsunamin hajoittaneen, mutta.. Eipä ole poliisit vielä minua hakeneet.

Makkonen

Guest
Vähän oli naukkailtua tullut ja oioin turvallisuusnäkökohdissa, ja sit hups. Fukushima hajosi. Väittivät tsunamin hajoittaneen, mutta.. Eipä ole poliisit vielä minua hakeneet.
Onneksi täällä on tuttu porukka, niin ei juttu leviä.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Tällä vuosikymmenellä parkki- ja ylinopeussakko. Niistä nyt jo muutama vuosi aikaa.

Örfil

Guest
Pysäköintirikkeestä maksulappu -86 Ratinassa. Pankin jonossa huomasin että hetkonen, lapussa ei olekaan minun rekisterinumeroni. Joko parkkipirkko oli kirjoittanut sen väärin tai joku muu oli laittanut lappunsa autoni ikkunaan, joten poistuin jonosta enkä maksanut maksua. Sori joukis, moraalini oli jo tuolloin kyseenalainen.

Kaksi ylinopeussakkoa -90 luvun alussa. Toinen Espoossa Leppävaaran suoralla 60 km/h alueella ("kiire töihin"), toinen lapinreissulla paluumatkalla 100->80 km/h risteysalueella.

Pysäköintirikkeestä maksulappu -01. Aluepysäköintikieltomerkki oli jäänyt huomaamatta Olarissa.

Kirjallinen ja suullinen huomautus ylinopeudesta 7 km/h -12. Alueella oli 40 km/h ja ajoin 47 km/h. Kotikatu, perkele!

Siinäpä "tuomiot".