Tiukka peli oli. HYVÄ SVEITSINaisten biitsiä Kakosella.
Miesten tulee Rio Areenasta (jos tulee). Naisten ei. Petäjä-Siren on 4 toisessa lähdössä, mutta kolmen kärki on karussa.Niin RS:X ei nyt sitten vissiin näy missään..
Ihan villi veikkaus mutta luulen, että näin vuonna 2016 sinun täytyy radiosta sitä kuunnella.Niin RS:X ei nyt sitten vissiin näy missään..
Kuolemantapauksillahan tätä lajia mainostetaan. Vaadin Yle-veroni takaisin, jos ei tuu ruumiita.Melkein aina joku heppa kuolee.
Siellä on niin monta purjehduskilpailua käynnissä, että jokaisesta ei omaa signaalia ole olemassakaan. Eiköhän naistenkin kisaa vielä näytetä.Ihan villi veikkaus mutta luulen, että näin vuonna 2016 sinun täytyy radiosta sitä kuunnella.
Kesäolympialaisten kestoa pitäisi pidentään ainakin kolmeen viikkoon. Nyt on liian monta lajia käynnissä samaan aikaan.Mie olen kyllä sitä mieltä, että tän tason kisoista tulisi järjestävän organisaation tarjota kv-signaali ihan kaikesta mitä tapahtuu. Kansalliset TV-yhtiöt sitten sieltä päättäisivät mitä omalle yleisölleen näyttävät.
400 €/kg, jos riittääkään.Meetvurstit kipittää pitkin metsiä.
Nuo makkarapötköt laukkaamassa poikk' niittyjen, läpi laaksojen, on kyllä olumppialaisten näyttävin laji.400 €/kg, jos riittääkään.
Hurja laji!
Vanhaan hyvään aikaan olympialaiset kestikin noin puoli vuotta.Kesäolympialaisten kestoa pitäisi pidentään ainakin kolmeen viikkoon. Nyt on liian monta lajia käynnissä samaan aikaan.