Rio 2016: Vapaan olympialainen keskustelu

• Viestiketjun aloittaja Zoe
  • Aloituspäivämäärä

jjv

Arschloch
Yhteislähtökisa ois kiva. Etenkin avaimenreikäesteellä tulisi hässäkkää.

Valjakkoajot olis myös hyvä olympialaji.

Googol

Well-known member
Englannissahan ne ainakin jotain laukkaesteyhteislähtökisoja järjestää. Melkein aina joku heppa kuolee.

Tuli (taas) vaihdettua BBC:lle kun ei tuo Rio Areena tahdo toimia. Video pätkii, pysähtelee ja selostus katoaa taustaääneen.

Googol

Well-known member
Niin RS:X ei nyt sitten vissiin näy missään..
Miesten tulee Rio Areenasta (jos tulee). Naisten ei. Petäjä-Siren on 4 toisessa lähdössä, mutta kolmen kärki on karussa.

EDIT: Seuraavalla osuudella putosi sitten 9:ksi.

Viimeksi muokattu:

DuckAvenger

Katollaan
Ja lisäyksenä niin luulen, että keihäskarsinnat ja finaali myös on radion yksinoikeus. TV2 ja FEM lähettänee uusintoja silloin.

JoneZi

User
Ihan villi veikkaus mutta luulen, että näin vuonna 2016 sinun täytyy radiosta sitä kuunnella.
Siellä on niin monta purjehduskilpailua käynnissä, että jokaisesta ei omaa signaalia ole olemassakaan. Eiköhän naistenkin kisaa vielä näytetä.

Googol

Well-known member
Tenkasen toinen lähtö alkaa kuvattuna kohta. Ekassa lähdössä Tenkanen oli 4.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Mie olen kyllä sitä mieltä, että tän tason kisoista tulisi järjestävän organisaation tarjota kv-signaali ihan kaikesta mitä tapahtuu. Kansalliset TV-yhtiöt sitten sieltä päättäisivät mitä omalle yleisölleen näyttävät.

Mut miehän nyt oon tämmöin..

jjv

Arschloch
Mie olen kyllä sitä mieltä, että tän tason kisoista tulisi järjestävän organisaation tarjota kv-signaali ihan kaikesta mitä tapahtuu. Kansalliset TV-yhtiöt sitten sieltä päättäisivät mitä omalle yleisölleen näyttävät.
Kesäolympialaisten kestoa pitäisi pidentään ainakin kolmeen viikkoon. Nyt on liian monta lajia käynnissä samaan aikaan.

Rio-areena vaatisi näköjään jonkun supertietokoneen. ..tun pätkimistä.

Tolerantti

Well-known member
Tarkalla on meritila Brasiliassa kun Laserit ja purjelaudat purjehtivat sekaisin!

Nurtsi

Registered Loser
Kesäolympialaisten kestoa pitäisi pidentään ainakin kolmeen viikkoon. Nyt on liian monta lajia käynnissä samaan aikaan.
Vanhaan hyvään aikaan olympialaiset kestikin noin puoli vuotta.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Ompas miesten telivoimistelussa ainakin permannon kamera pudotettu johonkin monttuun. Eli kuvakulma aivan väärä ja syvältä. Sama näytti olevan hypyissä. Jotain kääpiöitäkö siellä on maton rajasta kuvaamassa :mad: