Ja Saksa tasoihin.Etelä-Korea johtoon Saksaa vastaan miesten potkiksessa.
Edit: Ja sit Saksa johtoon.
Viimeksi muokattu:
Ja Saksa tasoihin.Etelä-Korea johtoon Saksaa vastaan miesten potkiksessa.
Jukka Pakkasen Tour de France -selostuksiin aikoinaan ihastuneena hän muodosti jonkinlaisen mittatikun maantiepyöräilyn selostamiseen. Toki pitkillä tasamaaetapeilla mies keskittyi enemmän ohitettaviin kulttuuriasioihin, mikä oli minulle ihan bueno. Ylen olympiaselostus oli vähän toisenlainen, mutta mukaansatempaava sekin ja eli tilanteessa tunteidenkin tasolla.Jep! Mitään en kilpapyöräilystä tiedä, mutta selostajat saivat minut jotenkin pysymään kärryillä ja ylipäätään kanavalla. Onnistunut valinta Yleltä kaikin puolin.
Eikun se olen minä.Onko Uusivuori tuo Zorron näköinen, karvansa plankannut heppu?
Ajattelinkin jo ekana päivänä, että vaikuttaa joltain nuorisoradiokanavan paskanjauhajalta, vaikkei nasaalia ääntä olekaan.YleX:ssä aikoinaan
No nimenomaan tuo tuo rikkautta niihin tapahtumaköyhiin tasamaaetappeihin ja -osuuksiin. Selostajan tehtävä ei ole kadehdittava, kun muistaa sen tuntimäärän, jonka Tour de France vaatii. Niitä täytyykin ryydittää ulkopyöräilyllisillä asioilla. Kerran jokin etappi meni ihan jonkin pienen moottoriradan vierestä ja odotin, että Eurosportin selostaja(t) olisi kertonut siitä jotain. Ei kertonut, mutta se sai minut googlaaman aiheesta. En muista enää mikä se oli, mutta jotain kansallisia pikkuluokkia sillä oli muistaakseni ajeltu. Monia historiallisia linnoja sun muita olen myös tutkinut netistä lähetystä katsoessani. Pyöräilyn katsominen on siis parhaimmillaan myös sivistävä kokemus.
"Tutkimuksissa selvisi, että van Vleutenilla on vakava aivotärähdys sekä kolme pientä murtumaa selkärangassa. Häntä pidetään teho-osastolla vähintään vuorokauden ajan."Toivottavasti hollantilaiselle ei käynyt pahemmin, oli tosi ikävän näköinen tapaus.
Sepä se. Kova moottori yhdistettynä keveään painoon toimii ylämäissä. Myös hiihdossa. Tempokuskit ja sprinttihiihtäjät onkin jo skrodempia.Fillaroinnissa tuo kuuluisa ptw -ratio näköjään ratkaisee kuka on mäkikuski ja kuka ei. Nyt se havainnollistuu konkreettisesti.
Kun sitä hollantilaisen lipatusta eilen katsoi, ensivaikutelma oli että nyt sattui selkään ja pahasti, kun retkahti selälleen. Taitaa olla mimmi kipiä ja pitkään.
Meetvurstit kipittää pitkin metsiä.Tänään on luvassa kenttäratsastuksen maasto-osuus. Se se vasta on jänskää seurattavaa. :eek!:
Meetvurstit kipittää pitkin metsiä.