Ratman
Turha kommentoija
Pari voittoa niin eiköhän se muutu sankarista roistoksi.Saa nähä minkä nimen saa.PR-polakki?
Ei näin, vaikkakin ei olisi yllättävää tämän foorumin kohdalla.Ratman sanoi:Pari voittoa niin eiköhän se muutu sankarista roistoksi.Saa nähä minkä nimen saa.PR-polakki?
Enemmän odotan sitä miten alas Kubica lytätään kun hän tekee jonkun virheen jolla pilaa kisansa (huom. kun, ei jos. Niitä sattuu jossain vaiheessa jokaiselle).Ratman sanoi:Pari voittoa niin eiköhän se muutu sankarista roistoksi.Saa nähä minkä nimen saa.PR-polakki?
Kyllösen heittoko toi nyt jossain kisassa oli. Voin mä sen vaihtaa jos tulee hyviä ehdotuksia, niitä otetaan vastaan. Käviskö Puolan nopein F1-kuski?petrolhead sanoi:EDIT: v.. että mua häiritsee toi otsikossa lukeva "lurppasilmä". Voisko Skenejeesus vaihtaa sen johonkin..johonkin.
Maailman nopein puolalainenSkenejeesus sanoi:Kyllösen heittoko toi nyt jossain kisassa oli. Voin mä sen vaihtaa jos tulee hyviä ehdotuksia, niitä otetaan vastaan. Käviskö Puolan nopein F1-kuski?![]()