Minä tarkotin Jaimen paluu aikeita, kun Hookah väitti Jaimen kommenttien pilaavan hänen omat paluu aikeensa.Kyllä minä ainakin pystyn nostamaan vesilasin vaikka ilman peukaloa.
En tiedä, mutta minä ainakaan en palkkaisi kuljettajaa, jonka toinen käsi on rampa ellei tämä todistaisi olevansa siitä huolimatta muita nopeampi.
Sama juttu, typerään kommenttiin typerä vastaus, ellet sitä itse tajunnut.Asialliseen kommenttiin annan asiallisen vastauksen. Mangelo ei sitä ansaitse.
Ok. Fanit maksavat ajajien palkat, joten kyllä he ovat tilivelvollisia tiettyyn pisteeseen asti heille. Lets agree to disagree..Sama juttu, typerään kommenttiin typerä vastaus, ellet sitä itse tajunnut.
No mutta tuohan on hieno juttu että osat on tallella. Jotenkin silti näyttää nuo kädet epäilyttävän lötköiltä?Ei näytä puuttuvan. Sporrtti.com kyseesä, niin ei kyllä ihmetytä.
Näin ainakin kerrottiin että ajoi.Mahtokohan ajaa tolla Skodalla edes.
Tuo oikea käsi on aivan selvästi toimintakyvytön ja eloton. Ei aja enää ykkösiä.
Ei näytä puuttuvan. Sporrtti.com kyseesä, niin ei kyllä ihmetytä.
Talk is cheap, mutta toivotaan edelleen parasta.Näin ainakin kerrottiin että ajoi.
Koska puhuu näistä asioista medialle. Ei näistä puhuta. Ei tuolla ole kukaan kuljettaja ennenkään juorunut muiden asioista medialle ellei ole ajonsa ajanut ex-kuski tyyliin Brundle tai Salo. Ihan sama juttu kuin vaikka koulun hiekkalaatikolla, kielikellokki joutuu nopeasti huonoon valoon ja sisäringin ulkopuolelle.Minä tarkotin Jaimen paluu aikeita, kun Hookah väitti Jaimen kommenttien pilaavan hänen omat paluu aikeensa.
No sää ku kirjotit näin:Mikä loukkaantuminen Schumilla, Räikkösellä ja Prostilla oli?
Kubica on näyttänyt päässeen lehdistöä piiloon oikein mainiosti.
Kyllä se käsi siellä taskussa pysyy aina vaan. Melko mystistä. Mahtokohan ajaa tolla Skodalla edes.
Tuossa ylempänä on kyllä kuva, jossa nakyy molemmat kädet.
Ja tässä kuvassa käsi on ihan selkeästi tarkoituksella piilotettu. :dunno:
Moniko kuljettaja on ihan virallisesti, selkeästi ja välittömästi sitten ilmoittanut "eroavansa F1:stä"? Ei tämä ole mitään sarkasmia vaan mulle ei vain heti tullut lähihistoriasta mieleen ketään muuta kuin Schumacher - ja hänkään ei sitten oikeasti vetäytynyt vaan teki paluun. Keke kyllä ilmoitti virallisesti kirjeellä koko varikolle lopettamisensa, mutta siitä on neljännesvuosisata aikaa ja sitäkin taidettiin pitää vähän erikoisena vetona. Mahtaisikohan moinen käytäntö olla piirien nykytapojen mukaista?[ ...juttua lopettamisesta ...]
En nyt sanoisi noin. Käsi nojaa oikeaan reiteen kuten se nojaa myös tuossa ylemmässä kuvassa ja kuvat näyttäisi selvästi otetun saman pöydän äärestä.Ja tässä kuvassa käsi on ihan selkeästi tarkoituksella piilotettu. :dunno: