Finn75 sanoi:
Mitä pitää tapahtua ekassa kurvissa, että lähtö uusitaan?
M.Schumaherin keskeytys.
Vuonna 2001 Hockella Schumi hyytyi lähdössä,ja kamikaze-Burti täräytti perään,heittäen ilmassa pari volttia. Kumpikaan ei loukkaantunut,ja kisa keskeytettiin. Rata oli totaalisesti romun peitossa,ja itse ainakin pidin ratkaisua oikeana. Seuraavana vuonna Austraaliassa ~8 autoa keskeyttää startissa,eikä romua ainakaan vähemmän ollut. Edes SC:tä ei vaivauduttu ottamaan radalle. Schuey ei ollut mukana ryskeessä. Viime vuonna Hockella Räikkönen,Barichello ja Ralf jäivät ensimmäiseen mutkaan. Kisaa ei keskeytetty.
Vuonna 2001 (Burti&Schumi) ratkaisu oli oikea. Vuoden 2002 joukkorytäkässä totaalisen väärä. Ja viime vuoden lähtöhässäkänkin olisi voinut huoletta pistää uusiksi.
Miksi vain se lähtö,jonka kolarissa,Schuey oli mukana,uusittiin? Hmm,salaliitto? No okei,ei välttämättä
...
Eilen ei minun mielestäni olisi ollut tarpeellista keskeyttää kisaa,koska romua oli kuitenkin kohtuullisen vähän,ja kaikki kuskit kunnossa. Sen sijaa olisi pitänyt pitää sitä hemmetin Safety Caria vaikka puolet kisasta radalla,kunhan se olisi puhdistettu! Ralf veti ulos ehkä koko MM-sarjan vaarallisimmassa paikassa,ja oli onni,että auto osui valliin perä edellä. Nokkakolarissa olisi luultavasti ollut edessä Zanardin kohtalo,tai jokatapauksessa jalkojen murtuminen. Joku täällä sanoi,että kolari ei edes näyttänyt pahalta. Ei ehkä betoniseinään,mutta miettikääpä,miltä se olisi näyttänyt rengasvalliin? Silloin Pikku-Schumin auto olisi romuuntunut täysin,ja varmaan pompannut vielä vallista ilmaankin,sekä ollut muutenkin näyttävämmän näköinen,mutta kuski olisi selvinnyt kunnossa. Taas olisi ihmetelty,kuinka turvallisia ne autot oikein ovatkaan. Tosiasiassa,jokaikiseltä radalta löytyy ainakin yksi todella paha ulosajopaikka. Nyt Ralf ajoi siinä ulos,ja jälki oli sen mukaista.