No niin ja näin, Ronnie oli 34-vuotias kuollessaan mutta toki olisi ehtinyt voittaa vielä mestaruuksia, ei siinä mitään.Mario Andretti:
Kuljettaja, jolla oli koko elämä ja ura edessään
Niin minäkin muistan lukeneeni..Felix:
Sehän oli niin ylivoimainen, että Lauda ja Watson joutuivat ihan oikeasti ajamaan aika-ajoissa puolella kaasulla (jotta ylivoima ei olisi paljastunut liian aikaisin).
Minä taas olen kuullut, että Brabham ajoi aika-ajot tankit täynnä ja kovilla renkailla.
Jostain tosi kaukaa- varmaan vajaa 25 vuotta - muistelen, että joku selitys Ronnien kuolemaan oli (palavien? )bensiinihöyryjen hengittäminen ja keuhkojen vaurioituminen. Keuhkoista "liukeni" rasvaa verenkiertoon??2Lman:
Esimerkiksi luiden katkeamiset, missä rasvakudosta leikkautuu, ovat mykyäänkin joskus tappavia. Verenkiertoon voi päästä hiutaleita, jotka saattaa tukkia suonia aivoissa, keuhkoissa tai jopa sydämessä.
Myös palovammat saattavat aiheuttaatukkeamia samoihin elimiin.
Sid Watkinsin kirja puhuu veritulpasta, joka johtui siitä, että Ronnien oikean säären ja akillesjänteen väliset verisuonet vahingoittuivat. Leikkaukseen oli lisäksi ryhdytty aivan liian nopeasti, Ronnie itse päätti kohtalostaan. Niki Lauda kertoi kirjoissaan to Hell and Back, ja First to Finnish The Turbo era of Formula 1 että Saksaassa vastaava loukkaantuminen osattiin siihen aikaan hoitaa oikein. Nikillä oli samanlaiset murtumat jaloissaan Nürburgringin onnettomuuden jälkeen, mutta Manheimilaiset lääkärit odottivat että mies heräisi tajuttomuudestaan ennen ensinmäistä ihonsiirto leikkausta. Lauda kertoi myös Ronnien kuoleman olleen syy väliaikaiseen vetäytymisen vuoden 1979 syksyllä. Niki kirjoitti myös että oli Ronnien epäonni joutua onnettomuuteen juuri Italiassa, jossa pelastustoimet eivät tuolloin ollet GPDA:n mukaan ajantasallaVesku:
Jostain tosi kaukaa- varmaan vajaa 25 vuotta - muistelen, että joku selitys Ronnien kuolemaan oli (palavien? )bensiinihöyryjen hengittäminen ja keuhkojen vaurioituminen. Keuhkoista "liukeni" rasvaa verenkiertoon??2Lman:
Esimerkiksi luiden katkeamiset, missä rasvakudosta leikkautuu, ovat mykyäänkin joskus tappavia. Verenkiertoon voi päästä hiutaleita, jotka saattaa tukkia suonia aivoissa, keuhkoissa tai jopa sydämessä.
kyllä, näin se on lukenut muuallakin...160581:
Sid Watkinsin kirja puhuu veritulpasta, joka johtui siitä, että Ronnien oikean säären ja akillesjänteen väliset verisuonet vahingoittuivat. Leikkaukseen oli lisäksi ryhdytty aivan liian nopeasti, Ronnie itse päätti kohtalostaan.Vesku:
Näin varmaan on käynyt. Ei niitä lehtimiesten juttuja kannata uskoa! Tai ainakaan muistella 24 vuoden ja 364 päivän jälkeen!160581:
Sid Watkinsin kirja puhuu veritulpasta, joka johtui siitä, että Ronnien oikean säären ja akillesjänteen väliset verisuonet vahingoittuivat. Leikkaukseen oli lisäksi ryhdytty aivan liian nopeasti, Ronnie itse päätti kohtalostaan.Vesku: