Ros Broonin parta

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Olen useasti miettinyt Rossin partaa (en niin useasti, että se olisi vaikuttanut elämääni tai yöuniini). Miten ukkeli saa partansa pysymään tuollaisena? Jos sitä ei aja, luulisi sen kasvavan paljon pidemmäksi ja jos Ross taas ajaa sen välillä, niin luulisi hänen osuvan valokuviin joskus sileäleukaisena.

Asiaa pohdittuani olen päätynyt seuraavaan: Ross leikkaa partaansa aika ajoin, mutta vain saksilla :p
 

Sami H

Well-known member
Liittynyt
22.9.2003
Viestit
613
Sijainti
Pori
On kyllä vaivannut minunkin mieltä jo pitkään. Mutta saksilla varmaan leikkaa.
 

Trone

Registered Loser
Liittynyt
12.4.2002
Viestit
1222
Sijainti
Suomi
Olen useasti miettinyt Rossin partaa (en niin useasti, että se olisi vaikuttanut elämääni tai yöuniini). Miten ukkeli saa partansa pysymään tuollaisena? Jos sitä ei aja, luulisi sen kasvavan paljon pidemmäksi ja jos Ross taas ajaa sen välillä, niin luulisi hänen osuvan valokuviin joskus sileäleukaisena.

Asiaa pohdittuani olen päätynyt seuraavaan: Ross leikkaa partaansa aika ajoin, mutta vain saksilla :p
Ainakaan itse en ole huomannut, että yhdessäkään aika-ajossa olisi kamera tuota parran saksimista sattunut taltioimaan vaikka Rossia on niissä paljon kuvattukin, mutta saattaahan se silti olla niin. :thumbup:

Itsekin sänkipartaa harrastaneena uskoisin kuitenkin että Rossin salaisuus voi olla tämän kaltainen vekotin:
 
Viimeksi muokattu:

koivis

Well-known member
Liittynyt
18.10.2009
Viestit
72
Eikös Brawnille sopisi Braun-merkkinen paremmin? :D
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Ehkä Broonilla on niin huima parran kasvu että vetää sileeks aina ennen radalle lähtöä ja perille tultaessa on jo tollanen sänki.
 
Ylös