Mangelo
Well-known member
Kyllä. Hyvännäköiset tummaihoiset ovat järjestään mulatteja, eivät aitoja pikimustia neekereitä.
Kyllä. Hyvännäköiset tummaihoiset ovat järjestään mulatteja, eivät aitoja pikimustia neekereitä.
Tossa mennään perse edellä puuhun nyt. Puhtaita rotuja olekaan koska rodut ovat toistensa kanssa iät ja ajat lisääntyneet. Ja sun määritelmän mukaan hyvännäköinen musta on mulatti ja ruma musta on aito neekeri. Ässämäistä logiikkaa.Kyllä. Hyvännäköiset tummaihoiset ovat järjestään mulatteja, eivät aitoja pikimustia neekereitä.
Luolia?Minulla ei ole aavistustakaan, mitä pitäisin kauniina, jos olisin kasvanut luolassa.
Lepakoita?Luolia?
Noinhan se paljolti on, mutta ilmeisesti ihminen tunnistaa terveyden ja hedelmällisyyden kulttuurista riippumatta ja pitää sitä kauniina- mikäli kulttuuri ei ole sitä kauneudentajua pilannut kuten esmes ylilaihuuden kanssa on käynyt.Tiedostan kuitenkin olevani täysin median luoman kauneusihanteen orja. Minulla ei ole aavistustakaan, mitä pitäisin kauniina, jos olisin kasvanut luolassa.
Omalla asteikollani tämä on ruma, en nyt viitsi sen tarkemmin eritellä miksi. Kyllä niitä täysverisiä mustia hottiksia on, itse en oikein innostu kiiltäviksi vahatuista mulateista ja latinoista.Minusta Ajuma Nasanyana (malli) on kaunis
Nonnih! :thumbup:Käytännössä oon kuitenkin hulluna sinisiin silmiin.
Onhan tuo. Tietysti kauneutta voi myös arvioida kontekstin sisällä. Nuo huulet eivät valkoisella näyttäisi hyvältä, vaikka töröhuuli-ilmiö onkin jostain käsittämättömästä syystä vallannut jenkit. Onneksi ehkä vähän hiipumassa jo.Minusta Ajuma Nasanyana (malli) on kaunis, vaikka onkin äärimmäisen musta sekä ihoiltaan että kasvonpiirteiltään. Jos minulle olisi lapsesta asti näytetty kuvia hänen kaltaisistaan naisista ja kerrottu, että tuollainen on kaunista ja seksikästä, totta kai haluaisin näyttää häneltä.
USA:ssa taas mustat paitsi vaalentavat ihoaan, suoristavat hiuksiaan. Kuinka monella tumaihoisella naisartistilla on suoristamattomat hiukset?Ihonväri ym. yhdistyy mielestäni enemminkin kaukaisemman historian asetelmiin, jossa valkoihoisen piirteet merkitsivät varakkuutta ja herruutta. Tällä kauneusihanteensa myrkyttäneet "mustien maiden" ihmiset havittelevat epätoivoisesti vaaleampaa ihoa jopa myrkyllisillä kemikaaleilla. Ei tuollainen saisi olla tervettä ja sen tulosta pitää kauniina. Mutta silti sitä pidetään.
Ovat liian kilttejä nörttejä? Miehet tuntuu enemmän olevan aasian suuntaan kallellaan, naiset lämpimiin maihin...Aasialaisista miehistä en oo koskaan nähny sellasta unta.
Olen muuten huomannut Pasilan aseman liukuportaissa hyvin hämmentävän asian. Kun näkee nuoria mustia tyttöjä, joilla on suorahkot tai kauniisti aaltoilevat puolipitkät hiukset, niin se onkin perukki :eek!: Sen näkee aivan selvästi liukuportaita alas mennessä, jos tumma tyttönen on askelman pari edellä. Kun huomasin ekan muutama kuukausi sitten, niin olin jotenkin melko järkyttynyt. Vaikka kyllähän järki sanoo, että ko. rodun edustajilla on kikkarat hiukset. En tiedä miten aiemmin kuvittelin, että heillä hiukset suoristuu Eurooppaan tullessa.USA:ssa taas mustat paitsi vaalentavat ihoaan, suoristavat hiuksiaan. Kuinka monella tumaihoisella naisartistilla on suoristamattomat hiukset?
No, onhan se halvempaa kuin hiusten suoristuttaminen.Olen muuten huomannut Pasilan aseman liukuportaissa hyvin hämmentävän asian. Kun näkee nuoria mustia tyttöjä, joilla on suorahkot tai kauniisti aaltoilevat puolipitkät hiukset, niin se onkin perukki :eek!: