RR - Turkki

DFiaA

I told you so
patriot sanoi:
Kukas muu mokas silloin kun piti onnistua?
Kun vihdoin oli alla auto, jolla piti ottaa mestaruus, Kimi sammutti avausosakilpailun lähtöruudukossa.

DFiaA

I told you so
Jape sanoi:
Myytti siitä, että Suomalaiset taputtavat selkään silloin kun menestytään ja potkii päähän silloin kun epäonnistutaan näyttää yhä edelleen pitävän paikkaansa. :ahem:
No pitäiskö taputtaa selkään "hyvin sä ajoit" jos kuski mokaa? Ei se ole täältä kauempaa katsovien velvollisuus. Ei mun tarvii Kimin ja muiden suomalaiskuskien kenkiä nuolla vaikka mielelläni näkisin heidän menestyvän.

patriot

Foorumin senaattori
J.Heldenview sanoi:
No pitäiskö taputtaa selkään "hyvin sä ajoit" jos kuski mokaa? Ei se ole täältä kauempaa katsovien velvollisuus. Ei mun tarvii Kimin ja muiden suomalaiskuskien kenkiä nuolla vaikka mielelläni näkisin heidän menestyvän.
Joo, mutta voisit kenties myydä Micran!? :ahem:

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Aamulehdessä lytätään Kallio viimeisen kierroksen vellihousuksi, joka on muninut 51 pinnaa viimeisen kierroksen mokillaan.

Itse en nyt noin julma olisi...

hannu^

Well-known member
Sijainti
Joensuu
J.Heldenview sanoi:
Kannustus ei ole velvollisuus mutta päähänpotkiminen häviön hetkellä näköjään on. ;)
Itse en oikein ymmärrä miksi noita urheilijoita haukutaan, eiväthän lehdet tai suurin osa katsojista ole tehneet mitään esim. Kallion uran hyväksi. Nyt kun sitten meillä on näitä urheilijoita taistelemassa mestaruuksista niin eikö olisi järkevämpää olla urheilijan takana joka tilanteessa. Pitäisikö Mikan nyt tulla julkisuuteen ja myöntää virheensä että hän saisi synninpäästön vai mitä? :yuck:

Viimeksi muokattu:

Ma

Arrogant Opportunist
Sijainti
UP, Michigan
hannu^ sanoi:
Kannustus ei ole velvollisuus mutta päähänpotkiminen häviön hetkellä näköjään on. ;)
Itse en oikein ymmärrä miksi noita urheilijoita haukutaan, eiväthän lehdet tai suurin osa katsojista ole tehneet mitään esim. Kallion uran hyväksi. Nyt kun sitten meillä on näitä urheilijoita taistelemassa mestaruuksista niin eikö olisi järkevämpää olla urheilijan takana joka tilanteessa. Pitäisikö Mikan nyt tulla julkisuuteen ja myöntää virheensä että hän saisi synninpäästön vai mitä? :yuck:
Joo, kyllahan se niin on et noi lehdet aina haukkuu naita omia kuskeja (urheilijoita yleensa). Itseakin Kallion virheet vituttaa, mutta kuka meista on sille sanomaan etta ela tee virheita. Mies voi saa teha omat paatoksensa, vaikka tuskin tahallaan noita kaatumisia on tehnyt.

Viimeksi muokattu:

DFiaA

I told you so
Mutku sanoi:
Aamulehdessä lytätään Kallio viimeisen kierroksen vellihousuksi, joka on muninut 51 pinnaa viimeisen kierroksen mokillaan.
Ja voittaa vaan keskeytettyjä kisoja ...

Ma

Arrogant Opportunist
Sijainti
UP, Michigan
Taitaa olla Kallio paastanyt enemman kuin vain 51 pistetta kasistaan viimeisella kierroksella. Kaksi voittoa, kolmen sijan menetys toissa kisassa tekee saldosta jo sen yli.

patriot

Foorumin senaattori
hannu^ sanoi:
Juuri näin... Potkijoita riittää! Mika mokasi ei voi mitään. Ei sitä enempää tartte potkia.

Jape

Well-known member
Virheiden kautta kasvaa suuria mestareita! :thumbup:

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Jotenkin ajateltuna niin Mikan ohitusyritys ei siinä tilanteessa ollut kovinkaan järkevä. Aikaisemmilla kierroksilla oli nähtävissä, että ainakaan sille pitkälle suoralle (välissä tosin se pieni kinkki) ei kannattanut lähteä kärjessä, sillä muut tulivat imusta ohi hyvin helposti mutkaan 12 tultaessa. Toki sinne oli vielä matkaa. Kallio kaatui joko mutkassa 3 tai 5, en nyt varmasti muista kummasta oli kyse. Vasemmalle kääntyvästä joka tapauksessa.