DFiaA
I told you so
Kun vihdoin oli alla auto, jolla piti ottaa mestaruus, Kimi sammutti avausosakilpailun lähtöruudukossa.patriot sanoi:Kukas muu mokas silloin kun piti onnistua?
Kun vihdoin oli alla auto, jolla piti ottaa mestaruus, Kimi sammutti avausosakilpailun lähtöruudukossa.patriot sanoi:Kukas muu mokas silloin kun piti onnistua?
No pitäiskö taputtaa selkään "hyvin sä ajoit" jos kuski mokaa? Ei se ole täältä kauempaa katsovien velvollisuus. Ei mun tarvii Kimin ja muiden suomalaiskuskien kenkiä nuolla vaikka mielelläni näkisin heidän menestyvän.Jape sanoi:Myytti siitä, että Suomalaiset taputtavat selkään silloin kun menestytään ja potkii päähän silloin kun epäonnistutaan näyttää yhä edelleen pitävän paikkaansa. :ahem:
Joo, mutta voisit kenties myydä Micran!? :ahem:J.Heldenview sanoi:No pitäiskö taputtaa selkään "hyvin sä ajoit" jos kuski mokaa? Ei se ole täältä kauempaa katsovien velvollisuus. Ei mun tarvii Kimin ja muiden suomalaiskuskien kenkiä nuolla vaikka mielelläni näkisin heidän menestyvän.
2000€?patriot sanoi:Joo, mutta voisit kenties myydä Micran!? :ahem:
Kannustus ei ole velvollisuus mutta päähänpotkiminen häviön hetkellä näköjään on.J.Heldenview sanoi:No pitäiskö taputtaa selkään "hyvin sä ajoit" jos kuski mokaa? Ei se ole täältä kauempaa katsovien velvollisuus. Ei mun tarvii Kimin ja muiden suomalaiskuskien kenkiä nuolla vaikka mielelläni näkisin heidän menestyvän.
Joo, kyllahan se niin on et noi lehdet aina haukkuu naita omia kuskeja (urheilijoita yleensa). Itseakin Kallion virheet vituttaa, mutta kuka meista on sille sanomaan etta ela tee virheita. Mies voi saa teha omat paatoksensa, vaikka tuskin tahallaan noita kaatumisia on tehnyt.hannu^ sanoi:Kannustus ei ole velvollisuus mutta päähänpotkiminen häviön hetkellä näköjään on.
Itse en oikein ymmärrä miksi noita urheilijoita haukutaan, eiväthän lehdet tai suurin osa katsojista ole tehneet mitään esim. Kallion uran hyväksi. Nyt kun sitten meillä on näitä urheilijoita taistelemassa mestaruuksista niin eikö olisi järkevämpää olla urheilijan takana joka tilanteessa. Pitäisikö Mikan nyt tulla julkisuuteen ja myöntää virheensä että hän saisi synninpäästön vai mitä? :yuck:
Ja voittaa vaan keskeytettyjä kisoja ...Mutku sanoi:Aamulehdessä lytätään Kallio viimeisen kierroksen vellihousuksi, joka on muninut 51 pinnaa viimeisen kierroksen mokillaan.
Juuri näin... Potkijoita riittää! Mika mokasi ei voi mitään. Ei sitä enempää tartte potkia.hannu^ sanoi:Kannustus ei ole velvollisuus mutta päähänpotkiminen häviön hetkellä näköjään on.
Itse en oikein ymmärrä miksi noita urheilijoita haukutaan, eiväthän lehdet tai suurin osa katsojista ole tehneet mitään esim. Kallion uran hyväksi. Nyt kun sitten meillä on näitä urheilijoita taistelemassa mestaruuksista niin eikö olisi järkevämpää olla urheilijan takana joka tilanteessa. Pitäisikö Mikan nyt tulla julkisuuteen ja myöntää virheensä että hän saisi synninpäästön vai mitä? :yuck: