Charlie
Elämän jakojäännös
Eilen tuli vasta heitettyä kesän toinen lenkki, joka oli samanlainen kuin ensimmäinenkin, 14 km. Pitää kiristää tahtia...
Vähän pisti silmään miten jotkut hyvinkin epävakaalla tyylillä luistelee ilman suojia ja kypärää. Ykskin pappa tuli alamäkeä shortsit varusteina ja polvet yhdessä kuin vanhalla piialla. Ja kun seipään niellyt.:nope:Kopi/Peistaus Treenipäiväkirjan puolelta
24.6. Rullaluistelua 56 minuuttia. Hakkasin tällä kertaa ton reitin 8 minuuttia kovempaa kuin viime kerralla. Keli oli kohtaisen kiva ulkoliikuntaan klo 10 aikaan.
Kädet (ojentajat) oli muuten vielä aika jumissa eilisestä uinnista Ihan itsekin ihmettelin miten voi olla näin jumissa, mutta kait se reipasvauhtinen (mulle siis reipasvauhtinen) kilometri vaan jäi hapottamaan. Homma kyllä parani kun roppa lämpesi. Jaloissa oli kuitenkin semmonen 'tuoreempi' olo. Vasen polvi tosin edelleen fidduilee, mutta antaa fidduilla vaan.
Lenkin jälkeen kävin hakemassa viereisestä Essosta Gatoradea, ja tuntui kun ei sais jalkoja suoriksi Häijy fiilis.
Pitää venytellä tossa pihalla samalla kuin grillailee.
sama täällä.. Tosin mulla tuo pyöräily on aina ollut edellä.. mut tänä vuonna en oo luistimiin koskenut ollenkaan. :nope:Charlie sanoi:Ei turhan paljon jaksa sytyttää tuo rullaluistelu enää. Kaksi kertaa olen loman aikana käynyt luistelemassa. Jostain syystä polkupyöräily on taas mukavampaa.