Rullaluistelu

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Eilen tuli vasta heitettyä kesän toinen lenkki, joka oli samanlainen kuin ensimmäinenkin, 14 km. Pitää kiristää tahtia...

Asko S.

Tonttu
Sijainti
Tampere
Joskus noilla isän rullasuksilla (luisteluun tarkoitetut) hiihtelen. Ei ihan niin coolit, mutta vauhtia hidastavan jarrun takia tehokkaammat. Sauvat toki on mukana kans. Tänä vuonna en oo vielä kerenny koittamaan, ehkä sitä vielä kerkeää.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Noni! Tulinpa luistelemasta. Ensimmäistä kertaa sitten syksyn 2000. Aikaa meni noin 1h ja matka noin 12km. Ja ihan hikisiä ollaan. Kävi aika hyvä mäihä. Heti kun ehdin istumaan kotona, eli noin 3min siitä kun lopetin luistelun niin ALKOI SATAMAAN VETTÄ! :thumbup:

Luistimet on muistaakseni 1999 keväällä ostetut. Ultra Wheels Infinity. Ihan jees luistimet. Kiristys tapahtuu kahdella sellaisella laskettelumonotyylisellä kiristinjutulla. Ainoa huonopuoli on oikeastaan se, että luistimien ulkokuori on kokonaan muovia (eli ei ole jääkiekkoluistintyylinen luistin) niin ei ihan mukavin mahdollinen taida olla. Rullina ei ole enää alkuperäiset rullat (jotka oli ne pehmimmät) vaan 76mm/80A.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kopi/Peistaus Treenipäiväkirjan puolelta

24.6. Rullaluistelua 56 minuuttia. Hakkasin tällä kertaa ton reitin 8 minuuttia kovempaa kuin viime kerralla. Keli oli kohtaisen kiva ulkoliikuntaan klo 10 aikaan.

Kädet (ojentajat) oli muuten vielä aika jumissa eilisestä uinnista Ihan itsekin ihmettelin miten voi olla näin jumissa, mutta kait se reipasvauhtinen (mulle siis reipasvauhtinen) kilometri vaan jäi hapottamaan. Homma kyllä parani kun roppa lämpesi. Jaloissa oli kuitenkin semmonen 'tuoreempi' olo. Vasen polvi tosin edelleen fidduilee, mutta antaa fidduilla vaan.

Lenkin jälkeen kävin hakemassa viereisestä Essosta Gatoradea, ja tuntui kun ei sais jalkoja suoriksi Häijy fiilis.

Pitää venytellä tossa pihalla samalla kuin grillailee.
Vähän pisti silmään miten jotkut hyvinkin epävakaalla tyylillä luistelee ilman suojia ja kypärää. Ykskin pappa tuli alamäkeä shortsit varusteina ja polvet yhdessä kuin vanhalla piialla. Ja kun seipään niellyt.:nope:

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Ei turhan paljon jaksa sytyttää tuo rullaluistelu enää. Kaksi kertaa olen loman aikana käynyt luistelemassa. Jostain syystä polkupyöräily on taas mukavampaa.

formulafani911

Well-known member
pari kertaa on tullu tullu tänä kesänä rulla luisteltua, mut mieluummin kyllä pyöräilen kun rullaluistelen :rolleyes:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Charlie sanoi:
Ei turhan paljon jaksa sytyttää tuo rullaluistelu enää. Kaksi kertaa olen loman aikana käynyt luistelemassa. Jostain syystä polkupyöräily on taas mukavampaa.
sama täällä.. Tosin mulla tuo pyöräily on aina ollut edellä.. mut tänä vuonna en oo luistimiin koskenut ollenkaan. :nope: