RUMIN AUTO VUOSIMALLIA 2004

Mikä näistä on rumin?

• Ferrari

Äänet: 17 13,7%
  • Williams

Äänet: 40 32,3%
  • McLaren

Äänet: 19 15,3%
  • Renault

Äänet: 10 8,1%
  • B.A.R

Äänet: 11 8,9%
  • Sauber

Äänet: 9 7,3%
  • Jaguar

Äänet: 18 14,5%
  • Toyota

Äänet: 8 6,5%
  • Jordan

Äänet: 24 19,4%
  • Minardi

Äänet: 38 30,6%

• Äänestäjiä yhteensä
    124
  • Äänestys suljettu. .

mardemi

Well-known member
Sijainti
Keski-Suomi
On kyllä erikoinen perä tuossa Jordanissa. Ei oikein tiedä onko pulska vai hoikka.

General FUp

Well-known member
Sijainti
tSadi
Kauneimman tunnistamisen luulisi olevan helppoa punaisen värin perusteella.. muttamutta.. ei se niin selvää olekaan, pitää odottaa vielä ja katsella. Aika tasaista siis siinä äänestyksessä.

Mutta rumimman äänen saa Mäkkäri.. en ollenkaan tykkää siitä keulasta. :yuck:

Williamsin keulaan olen jo tottunut.. se "mursu" näyttääkin enemmän ärhäkältä kuin miltään muulta :D

arzipuppy

Well-known member
Sijainti
Helsinki
surullista..

Mr Natural sanoi:
Niin se vain tuntuu olevan, että auto on kaunis kun se voittaa. Tällä hetkellä rumimmalta vaikuttaa ongelmavyyhti McLaren. :yuck:
Mclaren on kyllä ehdottomasti kaunein auto! toivottavsti sillä päästään voittojenkin makuun, niin että tuo jänskästi vivahtava auto päsee kunniaan.
Williamssin auto on pikemminkin "söpö" kuin kaunis
ja uljas. Äänestin itse Jordania, joka näyttää leikkiautolta.
Myöskään Minardi ei ole saanut autoonsa minkäänlaista siivekeleikkiä, mutta yksinkertainen on kaunista!

Mistä löytäisi Jaggen uuden auton kuvan?... no, mistä vaan...
mutta täytyykö sinne nyt raahautua... :):p

zhoop

Well-known member
Minun mielestä Williamsin mursunokka on hieno :thumbup:
:idea: Auto on ruma silloin kun se on hidas, mutta kaunis kun se on nopea. Eikös joku sanonu tollatavalla?

General FUp

Well-known member
Sijainti
tSadi
zhoop sanoi:
Auto on ruma silloin kun se on hidas, mutta kaunis kun se on nopea. Eikös joku sanonu tollatavalla?
Eikös se mennyt niin, että "auto on kaunis kun se voittaa" ;)

zhoop

Well-known member
General FUp sanoi:
Eikös se mennyt niin, että "auto on kaunis kun se voittaa" ;)
Totta joo niin se olikin :tongue:

:mad_old: OFFTOPIC::mad_old:
Kun mä vahingossa en ottannu ruksia pois (kun kirjotin tänne ekan kerran) siitä ruudusta minkä avulla voi valita että ilmotetaanko sulle kun joku kirjottaa jotain tänne. Miten ton toiminnon sais pois päältä kun se ei korjautunu vaikka panoin sitä edit-nappulaa sieltä alapalkista ja ottaa sit se ruksi pois ja lähettää ne muutokset, mut ei toiminu :yuck:
Voisko joku neuvoo??

Flying Spin

Well-known member
zhoop sanoi:
:mad_old: OFFTOPIC::mad_old:
Kun mä vahingossa en ottannu ruksia pois (kun kirjotin tänne ekan kerran) siitä ruudusta minkä avulla voi valita että ilmotetaanko sulle kun joku kirjottaa jotain tänne. Miten ton toiminnon sais pois päältä kun se ei korjautunu vaikka panoin sitä edit-nappulaa sieltä alapalkista ja ottaa sit se ruksi pois ja lähettää ne muutokset, mut ei toiminu :yuck:
Voisko joku neuvoo??
Klikkaa User CP tuolta ylhäältä ja katso onko kohdassa 'Subscribed Threads' jotain, jos on niin poista (Unsubscribe).

Myös sieltä Edit options-kohdasta kannattaa tarkistaa että 'Use Email Notification by default' on pois päältä.

Viimeksi muokattu:

zhoop

Well-known member
Ei jostain syystä, ärsyttää vaan kun tukkii aika tehokkaasi sähköpostilatikon.

McMike

Banned
Kyllä se Minardi siell rumimmassa päässä on.

McLaren on paras!

Minardi fani

Well-known member
Sijainti
Kuopio
Kyllä rumin taitaa olla Williams... Minardi saanu aika monta ääntä, vaikka ei se minun mielestäni mikään ruma ole ...ei se kyl niin hieno ole kuin Minardin M02 2000 malli..siinä vasta f1 :thumbup:

Viimeksi muokattu: