Lancer
Realisti
Harvinaisen tasainen äänestys.
Onkos laralla tuima napsu?
Savon murre. Paska polli.
Nyt on vaikea sanoa. Mita luulet?
Mä luulen, että sitä tupsua on napsauteltu tuimasti.
Tai henkilö voi olla tuima, jos se on vakavamielinen. Niinku haju. Se on tuima tyyppi.
Tai henkilö voi olla tuima, jos se on vakavamielinen. Niinku haju. Se on tuima tyyppi.
Myös tuuli voi tuivertaa tuimasti, kun tuulee kovasti ja ilma on muutenkin "raaka".
Komeenta murretta puhutahan, se vähä mitä puhutahan, Etelä-Pohojammaalla. Justihin täs Seinäjoen ympäristös. Ilimajoella mihinä moon oppinu puhumahan, son komeenta. Tietääkö kukaa mitä tarkoottaa päässilimäänen? Tai halstuuki? Tai pöyröö? Tai kokki? Yks piste kustaki oikiasta vastauksesta. Pisteet saatta käyttää mihinkä itte taharotta.
Haistakaa itte!
Komeenta murretta puhutahan, se vähä mitä puhutahan, Etelä-Pohojammaalla. Justihin täs Seinäjoen ympäristös. Ilimajoella mihinä moon oppinu puhumahan, son komeenta. Tietääkö kukaa mitä tarkoottaa päässilimäänen? Tai halstuuki? Tai pöyröö? Tai kokki? Yks piste kustaki oikiasta vastauksesta. Pisteet saatta käyttää mihinkä itte taharotta.
Haistakaa itte!
Haistakaa itte!
Mihinä!HÄHÄHÄHÄ, JÄTKÄ SANO "MIHINÄ"!!
![]()
Kyllä mä tiärän. Sakia.
Että pirä sä vaan turpas kiinni..
![]()
Tieräkkö mitä? Musta tuntuu jotta sä puhut jotaki nurmoon murretta. Tai seinäjoen pohojoospuolelta kumminki. Ylistaroki on maharollinen.
No emmä ny mistään nurmoosta tuu!
Skeida keskellä pohojanmaata niinku ne siihen kyltiin muutti. Sen pitin olla keidas..
Enkä ainakaa ylistarosta.
Tiäräkkö että mä en nuahin paikkoohin muuttaasi vaikka maksettaas.