oldez
Well-known member
Kyllä se juotavaksi kelpaaMenikö saunalahti ite limaseksi? Siitähän vois pakastaa jääkuutioita, joita sit imeskelis!
Kyllä se juotavaksi kelpaaMenikö saunalahti ite limaseksi? Siitähän vois pakastaa jääkuutioita, joita sit imeskelis!
Mikä vika samassa sukupuolessa on?Paitti kansantanhua ja samaa sukupuolta.
Ehhehe, uusi juttu, vai mitä?
Rock :thumbup:Kaikkea pitää kokeilla edes kerran...
Sie voit hyökkiä miun niskaan niin paljon kuin lystäät. Mutta jos se ei ole muistissa, että Sorsa "lykkäs lasagnen uuniin" ja tää ilta "on meidän kahden ainoastaan" niin olet liian nuori muistamaan sitä. Sinkuista viis mutta tuo on soinut ihan Ahtisaaren ja Halosen kaudella radiosta aivan tarpeeksi.
Uijui, tuohon päälle kun kaatais vielä hernesoppaa kastikkeeksi niin olis täydellinen ateria.Ranskalaiset nakeilla + imellettyä perunalaatikkoa, oli niin hyvää että piti ottaa toistamiseen
Menis hernarin kanssa piloille.Uijui, tuohon päälle kun kaatais vielä hernesoppaa kastikkeeksi niin olis täydellinen ateria.
Toi tuli kokemuksen syvällä rintaäänellä.Menis hernarin kanssa piloille.
Miksi hitossa mun tekisi mieli upottaa vehkeeni tohon muusiin...Ranskalaiset nakeilla + imellettyä perunalaatikkoa, oli niin hyvää että piti ottaa toistamiseen
Ei ehkä ihan laatikolta näytä, mutta olikin vain jotain kaupan, mikä oli pakastimessa lojuamassa.
Oota että se jähtyy vähä.Miksi hitossa mun tekisi mieli upottaa vehkeeni tohon muusiin...
En tiedä, mutta jaksamista asian kanssa.Miksi hitossa mun tekisi mieli upottaa vehkeeni tohon muusiin...
En voi tietää, kerro toki itse.Miksi hitossa mun tekisi mieli upottaa vehkeeni tohon muusiin...
Se olikin elokuvasta Waiting:En voi tietää, kerro toki itse.
Vetisiä talvikurkkuja, teollisia ruispaloja joita joku kehtaa ruisleiväksikin väittää, suolassa kyllästetty lihaan verrattavissa olevaa höttöä ja eltaantunutta margariinia. Kylläpä tulikin nälkä.Tekasin leivät: