AnttiL
Reittinörtti
https://www.juwra.com/stats_longest_gap_between_wins.htmlVoitto Suomessa 2017 ja heti perään Ruotsissa 2024.
Kai tässä nyt joku ennätyspituus voittojen välillä menee rikki?
kyllä
https://www.juwra.com/stats_longest_gap_between_wins.htmlVoitto Suomessa 2017 ja heti perään Ruotsissa 2024.
Kai tässä nyt joku ennätyspituus voittojen välillä menee rikki?
Tämä. Ei voi vaan ymmärtää, miten joku voi tukea tätä uudistusta.Lappi koko viikonlopun kiistaton kunkku, mutta pisteitä saa peräti kuusi (6) vähemmän kun Evans. Naurettavaa.
Ajatelkaa että lauantaina johto 1 min 30 sek ja hoidat sen tyylikkäästi kotiin sunnuntaina ja voitat Ruotsin rallin. Palkintona 6 pistettä vähemmän kun jollekkin muulle. Ei pysty ymmärtämään.Eittämättä irvokasta ettei kokonaiskilpailun voitto ole itsessään minkään arvoinen eikä tavoittelemisen arvoinen.
Olen samaa mieltä siitä että voitosta pitäisi saada pisteitä, mutta Lappihan sai ajella aika rauhallista tahtia EK10 lähtien eli melkein puoli rallia. Evans otti yli minuutin kiinni sillä välin. Joo, ralli on kestävyyskisaa, mutta uudistuksen tavoitteena on palkita siitä että rallin lopullakin ajetaan kovaa.Lappi koko viikonlopun kiistaton kunkku, mutta pisteitä saa peräti kuusi (6) vähemmän kun Evans. Naurettavaa.
Ne tuli myös Monten rallissa.ja nyt saatiin telkkariinkin sunnuntain tulokset
Vasta rallin maalissa. Nyt tuli jo kesken sunnuntaita.Ne tuli myös Monten rallissa.
Sai ajaa rauhallista vauhtia, koska kaikki muut relevantit voittajaehdokkaat ajoivat ulos. Lappi oli ainut joka piti vehkeet tiellä tuolla vauhdilla. Mielestäni on täysin epäreilua Lapin kannalta se, että tutkan alla ajanut Evans saa jotenkin kuitenkin 6 pistettä enemmän kuin Lappi. Mitä Lappi olisi voinut tehdä paremmin? Ottaa riskejä puolentoista minuutin johdosta jotta saa jotain pilipali-pisteitä? Olkoon kaikki mitä mieltä tahansa, mutta itse ainakin ajattelen että oli tilanne mikä tahansa, voittajan tulee aina saada eniten pisteitä.Olen samaa mieltä siitä että voitosta pitäisi saada pisteitä, mutta Lappihan sai ajella aika rauhallista tahtia EK10 lähtien eli melkein puoli rallia. Evans otti yli minuutin kiinni sillä välin. Joo, ralli on kestävyyskisaa, mutta uudistuksen tavoitteena on palkita siitä että rallin lopullakin ajetaan kovaa.
Ja Esuppiahan ei varmasti yhtään haittaa ettei saanut tänään eniten MM-pisteitä, koska ei aja täyttä sarjaa.