JariF1 hallitsee ainakin kielet ja tuntee kaikki termit hyvin. Sille vaan PM.Antti sanoi:Onko ruotsin kieltä hyvin hallitsevia henkilöitä, joilla olisi kiinnostusta kirjoittaa F1-uutisia (kääntää suomesta ruotsiksi)?
Tämä jos tapahtuu, niin suurin osa suomenkielisestä toimituksesta sanoo näkemiinMoe Szyslak sanoi:JariF1 hallitsee ainakin kielet ja tuntee kaikki termit hyvin. Sille vaan PM.
Jarin CV:
- kääntänyt vuosia Ruupeneita ruotsiksi. :thumbup:
Bobakki sanoi:Tämä jos tapahtuu, niin suurin osa suomenkielisestä toimituksesta sanoo näkemiin
Mulla ainakaan ei edelleenkään (vaikka Bobakki kantansa toisaalla selvittikin) ole mitn JariF1:stä vastaan, jos hän noita uutisia tahtoo kääntää.Bobakki sanoi:Tämä jos tapahtuu, niin suurin osa suomenkielisestä toimituksesta sanoo näkemiin
Korjaan toki kantaani sikäli, että puhun vain omasta puolestani.Otto Hokkanen sanoi:Mulla ainakaan ei edelleenkään (vaikka Bobakki kantansa toisaalla selvittikin) ole mitn JariF1:stä vastaan, jos hän noita uutisia tahtoo kääntää.
Itse käsitin, että olisi tulossa kokonaan oma sivunsa. F1-Forum.se tai jotain sinnepäin vaikkapa... Joka olisi siis kaiketi ruotsinkielinen versio F1-Forum.fin, uutissivusta... ja vieläpä tuosta F1-osiosta. Antti kertokoon tarkemmin mistä on kysekristian.s sanoi:Siis onko ihan tänne F1-forumille tulossa ruotsinkielinen osio?
Entäs ruotsinkielinen vapaa keskustelu?Nick_W sanoi:Tuleeko ruotsalaisille oma keskusteluosio?
Mutku sanoi:tuleeko pakkoruotsi?
Pahaa verta eräissä piireissä!?pmv sanoi:Juu, JariF1 voisi olla aika ristiriitainen hahmo tosiaankin. Muistelisin kaverin aiheuttaneen pahaa verta kommentoinnillaan foorumin puolella. Tuossa on tuo otsikko muutaman vuoden takaa joka kai jäi hieman kismittämään...
http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=1566