Sitä sun "maalaisjärkeä" olisi kuitenkin hyvä avata muillekkin keskustelijoille. Nimenomaan keskustelusta kyse. Eikö se jo aukea? Perusta blogi, jossa voit laukoa maalaisjärkeäs, mut tää on KESKUSTELUALUE, jossa on muitaki kuin sinä ja jos suurin osa on sitä mieltä, että lauot paskaa (tai siis et osallistu keskusteluun, vaa lyttäät kaiken muun, koska maalaisjärki.), nii ehkäpä se nyt vaa on niin. Kyse ei ole mistään muusta.
-Hammersmith on trolli. Iha maalaisjärjellä mietin tämän. Mut enpä vaivaudu sulle sen enempää asiaa perusteleen miten maalaisjärkeni tähän ratkaisuun pääsi.
Tässähän sitä maalaisjärkeä ollaan yleisön pyynnöstä avattu jo sivutolkulla, mutta ei näköjään aukea. Täällä keskustelun rakenne on mennyt suurinpiirtein näin:
Hammersmith: "Räikkönen ei aja ensi kaudella Red Bullilla, koska [tähän lista asioista]. Ihan maalaisjärjellä ajateltuna."
Räikkösfani: "Ajaapas, ihan varmasti ajaa. Älä puhu paskaa!!! [tähän linkki johonkin artikkeliin]"
Tyylipoliisi: "Hammersmith, vaadin lähdettä väitteillesi! Nyt heti paikalla! *uhkaa banaanilla*"
Hammersmith: "Väitteille? Ei, kun minä ihan maalaisjärjellä ajattelin asioiden olevan noin.."
Räikkösfani: "NYT SITÄ LÄHDETTÄ KEHIIN TAI TULEE TUPENRAPINAT!!"
Moderaattori: "Ei hätää kansalaiset. Laitoin tuon paskanpuhujan miettimään tekosijaan vähäksi aikaa. Tässä muuten linkki Me Naiset -lehden artikkeliin Kimi Räikkösen hiustyyleistä [tähän linkki]. Sana on vapaa, mitäs mieltä hei?"
Tyylipoliisi: "Mä luulen, että mä tykkäsin lopun ferrariajan pitkästä surffitukasta enemmän kuin tuosta sauberiajan hyppyritukasta. Tai emmä oikein tiedä, luulisin ehkä. Vissiin. [tähän linkki hiustyyleihin]"
Räikkösfani: "IHAN KIVA MUTTA MITÄ MIELTÄ OLETTE KIMIN LIPPIKSISTÄ?"
:thumbup:
Väliin pieni visa. Kenen kirjoittamaa vuonna 2011 marraskuussa: "Syön kuorma-autolavallisen paskaa jos Räikkönen palaa F1:siin."
Minun. Mitä voitin? Jäähyllä ollessa juttelin jonkun innokkaan kanssa tuosta privana ja kerroin projektin olevan vielä vähän vaiheessa.