Tuntematonta Sotilasta vapaasti lainaten 'Paska kausi, mutta tulipahan nähtyä'. Kerpenin kokovartalodildo voitti sitten taas mestaruuden. Ajoi hyvin muutaman kisan, Fia auttoi rengasasiassa ja tallikaveri oli paljon parempi kuin Kimillä, ajaen tärkeitä pisteitä pois pahimmilta kilpailijoilta. Eikä Ferrarin varikkotiiminkään tarvitse hävetä suorituksiaan. Katkerat viimeiset Ruupenit kaudelta 2003.
1) Ralf Schumacher. Pyöri kuin poranterä viimeisessä tsikaanissa. Aika-ajot persilleen, alku kisa persilleen ja vielä se Sumin teilaus persilleen. Olis nyt hemmetti jysäyttänyt sitä hanuriin niin että Ferrarin vaihdeloota olis ollut Sutlerin haaroissa.
2) Michael Schumacher. Ensin taklas Satoa, sitten yritti kiilata pääsuoralla Ralfin taikinaperseen katsomoon. Lopuksi herra Sutler sitten kiilasi Ralfin radalta. Näin niitä mestaruuksia on ennenkin otettu kauden viimeisessä kisassa (tai hävitty). Kukaan ei unohda Australiaa -94, Jereziä -97 ja Macaon F3-kisaa missä yritti tappaa Häkkisen. Lopeta jo. Näytti todellisen tasonsa Unkarissa, Brasiliassa ja Japanissa.
[Edit] Osoitus ns. ureahead-syndroomasta saatiin veljeksiltä sitten kisan jälkeen kun piti sitten kännipäissä käydä tuhoamassa Toyotan varikkotiloja. Telkkaria ikkunan läpi ja muutakin Rovaniemeltä tuttua saksalaistoimintaa veljeksiltä. Jotkut osaa ottaa viinaa, saksalaiset ei.[/Edit]
3) Williams. 2 tärkeintä kisaa kauden lopussa, ja kaks täydellistä floppia. Montyn Williams savutti jo lämmittelykierroksella ja kisan aikanakin muutaman kerran. Sai sarjan hopeatilan lahjaksi vain koska ylivoimainen moottori käytössä.
4) Jarno Trullin onni. Taas oli sitä tyypillistä itseään. Eli joutui kaikkein pahimpaan rakoon aika-ajoon vaikka oli nopein perjantaina. Nousi siitä huolimatta viidenneksi. Josko ensi kaudella pääsis kyykyttämään Alonsoa?
5)Fernando Alonso. Paljonko hyödyttää takoa nyrkeillä rattia ja ratakaiteita jos moottori hajoaa. Tyypillinen kurakikkeli joka kiukuttelee asioista joille ei voi mitään. Ja sitten kun pärjää, niin hän on hyvä kuski, vaikka auto (moottori) on huono. Ottais Kimistä mallia eikä turhia siellä hetkuisi.
6) Nick Heidfeld. Tämä on se tyyppi joka väittää olevansa Kimiä parempi kuski. Nyt ajoi ilman suurempia ongelmia sijalle 9. Toivottasti häviää tästä lajista vaikka DTMään tai Lost&Foundiin.
7) Jaguar/Ford. Tuollaiset resurssit, ja tuollainen tulos. Yhtä hyvä kuin Focuksen vetoakselit. Täysin hukassa loppukaudesta. Olisiko taas aika vaihtaa puolet pomoista ja hankkia sellainen kuski toiselle jakkaralle, jolla ei ole ongelmia suoristaa nilkka. Nyt näyttää olevan kriteerinä se, että reppussa on puntia helvetisti. Ja ne Fordin nuhapumput joita jotkut kehtaa kutsua moottoreiksi, vois myydä autotehtaille vaikka starttimoottoreiksi tai pissanpojanmoottoreiksi.
8) McLaren. Ei se että auto on kolmatta vuotta vanha, vaan se että vielä tänäänkin sen vauhti häviää eri rengassarjoilla eikä sitä saada säätöihin. Ja mikä helvetin taktiikka tolla Kimillä oli taas kisassa? Ajetaan painavalla autolla lähes 2 sekkaa hitaampia rundeja kuin Parikello. Onneksi tajusivat sentään muuttaa DCn taktiikan kesken kisan.
9) Kimi Räikkönen. Munas lauantaina vapaissa harjoituksissa ja teki aika-ajosta ja kisasta, ei vain itselleen, vaan varsinkin Taaville, vaikean. Jos mestaruuksia halutaan voittaa, niin jätettävä väliin mokat jotka teki Barcelonassa ja Montrealissa. Ja sitten on päästävä nopeammin ohi noista hitaista kuskeista. Ja niinku Mikko Kivinen sanoi: Aja sitä autoa, äläkä kuulosta siltä!
10) Peter Sauber. Omistaa sirkuksen upeimman tuulitunnelin, mutta valittelee autonsa huonoa aerodynamiikkaa. Ensi kaudeksi toivottaisiin kovia tuulia Sveitsiin että saataisiin Peterin tunneli toimimaan. Tai sitten sen pitää hommata sinne vielä puhallin. Nimittäin auton on oltava tosi hyvä sillä kuskit ovat huonoja. Vai mitä sanotte parivaljakosta Massa ja Fisichella? doubtful
10) Tomi Tuominen ja JJ Lehto. Mukavaa lörpöttelyä ilman päätä ja häntää. Aika-ajossa aivan pihalla vallitsevasta säästä. Kisassa jäi noteeramatta Montyn savumerkit. Muutenkin turhaa arvailua Kimin ongelmista.
Lopuksi toimitus haluaa toivottaa mukavia eläkepäiviä seuraaville, jotka jättävät (ainakin toistaiseksi) F1-maailman.Nick Heidfeld, Justin Wilson, Ralph Firman, Nicolas Kiesa, Heinz-Harald Frentzen, David Coulthard, Michael Schumacher, Ove Andersson ja Tomi Tuominen.
<small>[ 13-10-2003, 07:59: Message edited by: Jones ]</small>
1) Ralf Schumacher. Pyöri kuin poranterä viimeisessä tsikaanissa. Aika-ajot persilleen, alku kisa persilleen ja vielä se Sumin teilaus persilleen. Olis nyt hemmetti jysäyttänyt sitä hanuriin niin että Ferrarin vaihdeloota olis ollut Sutlerin haaroissa.
2) Michael Schumacher. Ensin taklas Satoa, sitten yritti kiilata pääsuoralla Ralfin taikinaperseen katsomoon. Lopuksi herra Sutler sitten kiilasi Ralfin radalta. Näin niitä mestaruuksia on ennenkin otettu kauden viimeisessä kisassa (tai hävitty). Kukaan ei unohda Australiaa -94, Jereziä -97 ja Macaon F3-kisaa missä yritti tappaa Häkkisen. Lopeta jo. Näytti todellisen tasonsa Unkarissa, Brasiliassa ja Japanissa.
[Edit] Osoitus ns. ureahead-syndroomasta saatiin veljeksiltä sitten kisan jälkeen kun piti sitten kännipäissä käydä tuhoamassa Toyotan varikkotiloja. Telkkaria ikkunan läpi ja muutakin Rovaniemeltä tuttua saksalaistoimintaa veljeksiltä. Jotkut osaa ottaa viinaa, saksalaiset ei.[/Edit]
3) Williams. 2 tärkeintä kisaa kauden lopussa, ja kaks täydellistä floppia. Montyn Williams savutti jo lämmittelykierroksella ja kisan aikanakin muutaman kerran. Sai sarjan hopeatilan lahjaksi vain koska ylivoimainen moottori käytössä.
4) Jarno Trullin onni. Taas oli sitä tyypillistä itseään. Eli joutui kaikkein pahimpaan rakoon aika-ajoon vaikka oli nopein perjantaina. Nousi siitä huolimatta viidenneksi. Josko ensi kaudella pääsis kyykyttämään Alonsoa?
5)Fernando Alonso. Paljonko hyödyttää takoa nyrkeillä rattia ja ratakaiteita jos moottori hajoaa. Tyypillinen kurakikkeli joka kiukuttelee asioista joille ei voi mitään. Ja sitten kun pärjää, niin hän on hyvä kuski, vaikka auto (moottori) on huono. Ottais Kimistä mallia eikä turhia siellä hetkuisi.
6) Nick Heidfeld. Tämä on se tyyppi joka väittää olevansa Kimiä parempi kuski. Nyt ajoi ilman suurempia ongelmia sijalle 9. Toivottasti häviää tästä lajista vaikka DTMään tai Lost&Foundiin.
7) Jaguar/Ford. Tuollaiset resurssit, ja tuollainen tulos. Yhtä hyvä kuin Focuksen vetoakselit. Täysin hukassa loppukaudesta. Olisiko taas aika vaihtaa puolet pomoista ja hankkia sellainen kuski toiselle jakkaralle, jolla ei ole ongelmia suoristaa nilkka. Nyt näyttää olevan kriteerinä se, että reppussa on puntia helvetisti. Ja ne Fordin nuhapumput joita jotkut kehtaa kutsua moottoreiksi, vois myydä autotehtaille vaikka starttimoottoreiksi tai pissanpojanmoottoreiksi.
8) McLaren. Ei se että auto on kolmatta vuotta vanha, vaan se että vielä tänäänkin sen vauhti häviää eri rengassarjoilla eikä sitä saada säätöihin. Ja mikä helvetin taktiikka tolla Kimillä oli taas kisassa? Ajetaan painavalla autolla lähes 2 sekkaa hitaampia rundeja kuin Parikello. Onneksi tajusivat sentään muuttaa DCn taktiikan kesken kisan.
9) Kimi Räikkönen. Munas lauantaina vapaissa harjoituksissa ja teki aika-ajosta ja kisasta, ei vain itselleen, vaan varsinkin Taaville, vaikean. Jos mestaruuksia halutaan voittaa, niin jätettävä väliin mokat jotka teki Barcelonassa ja Montrealissa. Ja sitten on päästävä nopeammin ohi noista hitaista kuskeista. Ja niinku Mikko Kivinen sanoi: Aja sitä autoa, äläkä kuulosta siltä!
10) Peter Sauber. Omistaa sirkuksen upeimman tuulitunnelin, mutta valittelee autonsa huonoa aerodynamiikkaa. Ensi kaudeksi toivottaisiin kovia tuulia Sveitsiin että saataisiin Peterin tunneli toimimaan. Tai sitten sen pitää hommata sinne vielä puhallin. Nimittäin auton on oltava tosi hyvä sillä kuskit ovat huonoja. Vai mitä sanotte parivaljakosta Massa ja Fisichella? doubtful
10) Tomi Tuominen ja JJ Lehto. Mukavaa lörpöttelyä ilman päätä ja häntää. Aika-ajossa aivan pihalla vallitsevasta säästä. Kisassa jäi noteeramatta Montyn savumerkit. Muutenkin turhaa arvailua Kimin ongelmista.
Lopuksi toimitus haluaa toivottaa mukavia eläkepäiviä seuraaville, jotka jättävät (ainakin toistaiseksi) F1-maailman.Nick Heidfeld, Justin Wilson, Ralph Firman, Nicolas Kiesa, Heinz-Harald Frentzen, David Coulthard, Michael Schumacher, Ove Andersson ja Tomi Tuominen.
<small>[ 13-10-2003, 07:59: Message edited by: Jones ]</small>