Huh, olipa lähellä etteivät Ruupenit olis ilmestyneet lain. Sen verta pelästytti Heikin kolitsuuni. Vaan nytpä kehtaa kirjoitella. Ans kun mä mietin...
Nelson Piquet jr. Ja niin pienellä junior, kun vain voi. Voi hyvä ihme ja tavaton. Oli ajatellut ottaa Luuis Hämiltonin keinot käyttöön ja raahannut isä-papan mukaan kisaan. Siinä Pappa-Pipetti saikin lähes heti kärkeen lähteä Sumin juttusille, josko sillä vielä on se Loreal ponsorina? Tartteis nimittäin tukkaväriä. Harmaata puskee niin perkeleesti kun kattoo poikansa toilailuja. Ensin ihan sooloveto sinkkuna pihalle, mutta heti perään ajatteli että 'Kaksin aina kaunihimpi' ja pukkas rillipirunkin pihalle. Tai sitten se yritti saada Burbaissin kakkulat että näkis etes jotain.
David Coulthard. Kohta on Red Bulliin tehtävä vielä isompi purje moottorikatteen päälle, että mahtuu kaikkien ulostaklattujen kuskien nimet siihen. Nyt ekalla kierroksella pyöräytti Sutilin vastakkaiseen suuntaan ajamaan ja sitten vetäs 'saluunan oven' silmille Timo Glockille. Voisko säännöissä määrätä ettei noin leveäleukaista päästettäisi radalle, koska ohi siitä ei pääse millään. Tai ainakin se leuka estää peilien näkemisen. Tokihan loistavat aika-ajosuoritukset, kun takana on vain muutama auto, pitäisi estää suurimmat kolaroinnit, mutta ei.
McLaren. Miksi Mäkkäri saa Bridgestonelta tehosterenkaat käyttöönsä? Ei toisilla tussahda savupilviä joka jarrutuksessa kuten Hämiltonilla. Heikki sitten tussautti kaikki savut kerralla niin, että rengas tyhjeni. En tiedä miksi siinä piti sitten ajaa sinne rengasvalleihin, kun gummihan oli littee vain alhaalta.
Massa. Aika-ajossa kevyellä liikenteessä. Jäi kuitenkin Kimin taakse. Ja höyryvaunulla ajanutkin kerkesi edelle. Sitten saimmekin nauttia Sössö-Nipan selittelystä lehdistötilaisuudessa. Oliko isi muuten paikalla? Ja vaimo? Kuka pyyhki pyllyn? Parturiin kannattaisi muuten mennä. Puoltoista kiloa tupeeta kypärässä hidasta juuri sen verran että häviää tallikaverille. Kimihän oli saanut uuden Suupertin-kypärän, mutta oli numeroa liian pieni. Siksi joutu leikkaamaan tukan veks.
Renault. PR-työ on tärkeää. Siksi Alofonso roudattiin aika-ajossa eturiviin suht kevyenä. Normaalilla taktiikalla ajanut Pipetti kuitenkin se suurin kompastuskivi oli Flaaviolle. Siitä olisikin saanut hienon kuvasarjan kun olisi laittanut ensin Pipetin kuvan radan sivussa. Sitten Alfonso höyryävä Rellu-pannu ja lopuksi Flaavio hieromassa nyrkeillään ohimoita. Priceless!
Nick Heidfeld. MM-sarjan kakkonen oli. Löysät siitä syystä housuissa jo lauantaina kun aikoja otettiin. Vapaissa harkoissa vielä nopein, mutta sitten Kurbitsa pyyhki Pa-Nickillä lattiaa. Epäonnekseen sai vielä kärsiä Koviksen hommaamasta turva-autosta, kun joutui tankkaamaan pensatankin turistessa tyhjänä. Ei tarvii hirvee meedio olla, jos arvaa Lurppasilmän ottavan Bemun ensimmäisen voiton sitten aikoinaan.
Rubens Barrichello. Kaveri hajotti etusiipensä varikolla. Sitten kruisaili radan ympäri ja ravisti sitä kuin räkäpalloa sormenpäästä. Pyyhkiköhän lahkeeseen? Siis sen räkäpallon. Tais kuitenkin siinä etusiipijupakassa olla enämpi kyse siitä, että Rupiini häpes niitä 'dumbon-korvia' ja halusi niistä eroon. Jotenkin olisi kuitenkin hienoa, jos Parikello kerran vielä voittaisi. Hellyttävää kun iso? mies itkee tuhertaa palkintopallilla.
Sebastian Vettel. Tätäkö jamppaa joku haluaa Ferrarille? Mitä varten? Vai aikooko Ferrari perustaa oman tallinsa Jokkis-luokkaan? Sitä tasoa nimittäin on törttöilyneen. Pipetti ja Sutili mukaan. Ja DC tallipäälliköksi. Joka tapauksessa kaveri on päässyt samaan tahtiin kolaroimaan kuin Curcunleiccaaja.
Montmelon rata. Paras ohituspaikka tälläkin radalla on varikkosuora. Tosin sielläkin voi kolahtaa, kuten Rubensilla kävi. Jos Barcelona ja Jerez antavat jonkinlaista osviittaa Valensian katuradasta, niin jonoliput arvotaan sitten lauantaina. Joku rallicrossin lisälenkki pitäis noille radoille saada.
Super Aguri. Voi voi. Njetu pengu. Talli on yhtä kuralla, kuin USAn valtiontalous. Taavitsoni on valvonut yöt ja Sato saanut Takaumia. Aguri on hoitanut tallia samalla tavalla kuin aikoinaan ajo hommia. Eli huonosti. Ei ne tehtaat loputtomiin jaksa paskojakaan tukea. Ei edes japanilaisia kuljettajia.
Nelson Piquet jr. Ja niin pienellä junior, kun vain voi. Voi hyvä ihme ja tavaton. Oli ajatellut ottaa Luuis Hämiltonin keinot käyttöön ja raahannut isä-papan mukaan kisaan. Siinä Pappa-Pipetti saikin lähes heti kärkeen lähteä Sumin juttusille, josko sillä vielä on se Loreal ponsorina? Tartteis nimittäin tukkaväriä. Harmaata puskee niin perkeleesti kun kattoo poikansa toilailuja. Ensin ihan sooloveto sinkkuna pihalle, mutta heti perään ajatteli että 'Kaksin aina kaunihimpi' ja pukkas rillipirunkin pihalle. Tai sitten se yritti saada Burbaissin kakkulat että näkis etes jotain.
David Coulthard. Kohta on Red Bulliin tehtävä vielä isompi purje moottorikatteen päälle, että mahtuu kaikkien ulostaklattujen kuskien nimet siihen. Nyt ekalla kierroksella pyöräytti Sutilin vastakkaiseen suuntaan ajamaan ja sitten vetäs 'saluunan oven' silmille Timo Glockille. Voisko säännöissä määrätä ettei noin leveäleukaista päästettäisi radalle, koska ohi siitä ei pääse millään. Tai ainakin se leuka estää peilien näkemisen. Tokihan loistavat aika-ajosuoritukset, kun takana on vain muutama auto, pitäisi estää suurimmat kolaroinnit, mutta ei.
McLaren. Miksi Mäkkäri saa Bridgestonelta tehosterenkaat käyttöönsä? Ei toisilla tussahda savupilviä joka jarrutuksessa kuten Hämiltonilla. Heikki sitten tussautti kaikki savut kerralla niin, että rengas tyhjeni. En tiedä miksi siinä piti sitten ajaa sinne rengasvalleihin, kun gummihan oli littee vain alhaalta.
Massa. Aika-ajossa kevyellä liikenteessä. Jäi kuitenkin Kimin taakse. Ja höyryvaunulla ajanutkin kerkesi edelle. Sitten saimmekin nauttia Sössö-Nipan selittelystä lehdistötilaisuudessa. Oliko isi muuten paikalla? Ja vaimo? Kuka pyyhki pyllyn? Parturiin kannattaisi muuten mennä. Puoltoista kiloa tupeeta kypärässä hidasta juuri sen verran että häviää tallikaverille. Kimihän oli saanut uuden Suupertin-kypärän, mutta oli numeroa liian pieni. Siksi joutu leikkaamaan tukan veks.
Renault. PR-työ on tärkeää. Siksi Alofonso roudattiin aika-ajossa eturiviin suht kevyenä. Normaalilla taktiikalla ajanut Pipetti kuitenkin se suurin kompastuskivi oli Flaaviolle. Siitä olisikin saanut hienon kuvasarjan kun olisi laittanut ensin Pipetin kuvan radan sivussa. Sitten Alfonso höyryävä Rellu-pannu ja lopuksi Flaavio hieromassa nyrkeillään ohimoita. Priceless!
Nick Heidfeld. MM-sarjan kakkonen oli. Löysät siitä syystä housuissa jo lauantaina kun aikoja otettiin. Vapaissa harkoissa vielä nopein, mutta sitten Kurbitsa pyyhki Pa-Nickillä lattiaa. Epäonnekseen sai vielä kärsiä Koviksen hommaamasta turva-autosta, kun joutui tankkaamaan pensatankin turistessa tyhjänä. Ei tarvii hirvee meedio olla, jos arvaa Lurppasilmän ottavan Bemun ensimmäisen voiton sitten aikoinaan.
Rubens Barrichello. Kaveri hajotti etusiipensä varikolla. Sitten kruisaili radan ympäri ja ravisti sitä kuin räkäpalloa sormenpäästä. Pyyhkiköhän lahkeeseen? Siis sen räkäpallon. Tais kuitenkin siinä etusiipijupakassa olla enämpi kyse siitä, että Rupiini häpes niitä 'dumbon-korvia' ja halusi niistä eroon. Jotenkin olisi kuitenkin hienoa, jos Parikello kerran vielä voittaisi. Hellyttävää kun iso? mies itkee tuhertaa palkintopallilla.
Sebastian Vettel. Tätäkö jamppaa joku haluaa Ferrarille? Mitä varten? Vai aikooko Ferrari perustaa oman tallinsa Jokkis-luokkaan? Sitä tasoa nimittäin on törttöilyneen. Pipetti ja Sutili mukaan. Ja DC tallipäälliköksi. Joka tapauksessa kaveri on päässyt samaan tahtiin kolaroimaan kuin Curcunleiccaaja.
Montmelon rata. Paras ohituspaikka tälläkin radalla on varikkosuora. Tosin sielläkin voi kolahtaa, kuten Rubensilla kävi. Jos Barcelona ja Jerez antavat jonkinlaista osviittaa Valensian katuradasta, niin jonoliput arvotaan sitten lauantaina. Joku rallicrossin lisälenkki pitäis noille radoille saada.
Super Aguri. Voi voi. Njetu pengu. Talli on yhtä kuralla, kuin USAn valtiontalous. Taavitsoni on valvonut yöt ja Sato saanut Takaumia. Aguri on hoitanut tallia samalla tavalla kuin aikoinaan ajo hommia. Eli huonosti. Ei ne tehtaat loputtomiin jaksa paskojakaan tukea. Ei edes japanilaisia kuljettajia.