Sue_me
Well-known member
Eihän Katayama mikään kolaroija ollutMutku sanoi:Ei kai Moe ole joskus tölväissyt F1-sarjan kuuluisinta kolarikuskia:
"En se minä ollut"![]()
Eihän Katayama mikään kolaroija ollutMutku sanoi:Ei kai Moe ole joskus tölväissyt F1-sarjan kuuluisinta kolarikuskia:
"En se minä ollut"![]()
No, keskeyttäjäkuski sitten. Pääsikös se peräti pari-kolme kertaa kaudessa maaliinkin astiSue_me sanoi:Eihän Katayama mikään kolaroija ollut![]()
Jep, oppose censorship :thumbup:M.Webber sanoi:Ei kai sentään sensuuria päälle.:nope:
Kehnoja ollu aina, sapettaa noi Moen "nimet" kuskeille. :thumbdownVice sanoi:Kehnoa... :nope: oikeastaan nää alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään.
kuttero sanoi:Kehnoja ollu aina, sapettaa noi Moen "nimet" kuskeille. :thumbdown
Ääähh... Sä olet ollut jäsen vasta vuoden.:thumbfh: Ruupenit on ilmestyneet paljon jo ennen sun kivesten laskeutumista.:ahem: Ja ilmestyy edelleen.kuttero sanoi:Kehnoja ollu aina, sapettaa noi Moen "nimet" kuskeille. :thumbdown
Mitä v...? tarviiks sen nyt joka paikkaan tunkea, vai onks Seppo soittanu Anthonylle et tuuraa tällä kertaa ko ei ite ehi paikalleMoe Szyslak sanoi:Mä luen kyllä kommentit.![]()
Nythän sinne radan sairaalaan oli vissiin mennyt Laarenilta Aki Hintsa, Whitmarsh ja Anthony Hamilton. Tallin virallinen maskotti.![]()
Niin mihinkäs Barcan raportit on tältä hahmolta jääneet?Kehmu sanoi:Kyllä näitä aina innolla odottelee, kuten myös Felipen kisakommentteja![]()