Ruupenit Barrichelloonasta!

Sue_me

Well-known member
Mutku sanoi:
Ei kai Moe ole joskus tölväissyt F1-sarjan kuuluisinta kolarikuskia:
"En se minä ollut"
Eihän Katayama mikään kolaroija ollut :confused:

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
No voi ristuksen fiidu.. vois nyt hieman tiukkapipotosikot miettiä ensin miksi ylipäätään tämän toikin avasivat. Jos ei huumori iske niin on sitten lukematta, herran pieksut. Otsikossa sanotaan mitä tämä toikki sisältää, joten minkä helvetin takia pitää sitten vasiten tulla katsomaan ja ruikuttamaan..

Mie luulen että se pätemisen tarve on jollakin muulla kuin Moella :rolleyes:

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Sue_me sanoi:
Eihän Katayama mikään kolaroija ollut :confused:
No, keskeyttäjäkuski sitten. Pääsikös se peräti pari-kolme kertaa kaudessa maaliinkin asti :D

On se :D jos vertaa esim. suomalaiskuskien määrää ja tuloksia japsikuskien määrään ja tuloksiin.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Peesailen täältä kanssa eli pakko ei ole lukea ja jos ihan joka juttu ei naurata niin syy voi olla lukijassa, tekstissä tai molemmissa eikä siitäkään kannata huolestua, hirnutaan niille jutuille jotka naurattaa.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mä luen kyllä kommentit.:eek:

Kyllä se niin on, että joskus tulee muutama tosi hyvä Ruupeni. Tällä kertaa itseäni huvitti Pipetti ja DC.:rolleyes:

Ja yleensä noi perheenjäsenet on aika ärsyttäviä=hauskoja.

Nythän sinne radan sairaalaan oli vissiin mennyt Laarenilta Aki Hintsa, Whitmarsh ja Anthony Hamilton. Tallin virallinen maskotti.:D

kuttero

Haisulinäätä
Vice sanoi:
Kehnoa... :nope: oikeastaan nää alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään.
Kehnoja ollu aina, sapettaa noi Moen "nimet" kuskeille. :thumbdown

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
kuttero sanoi:
:eek:

Siankallo, Taikinaperse, Karting-Keijo, Kokkelinokka, Hinttapuli-Nick, Schutleri, ...;)

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
kuttero sanoi:
Ääähh... Sä olet ollut jäsen vasta vuoden.:thumbfh: Ruupenit on ilmestyneet paljon jo ennen sun kivesten laskeutumista.:ahem: Ja ilmestyy edelleen.;)

Jalperi

Well-known member
Moe Szyslak sanoi:
Mä luen kyllä kommentit.:eek:
Nythän sinne radan sairaalaan oli vissiin mennyt Laarenilta Aki Hintsa, Whitmarsh ja Anthony Hamilton. Tallin virallinen maskotti.:D
Mitä v...? tarviiks sen nyt joka paikkaan tunkea, vai onks Seppo soittanu Anthonylle et tuuraa tällä kertaa ko ei ite ehi paikalle:D

Ja Ruubenit on just jees, melkeinpä kisojen kohokohta:D ja nää muut huumorijutut kans on hyviä, harmi ku Toinen Maailma ei enää ilmesty...ja missä viipyy Guardianit ja Felipen kisaraportit?:confused: ja miehän oon hyvä sanomaan kun en ole vielä laskenut veikkaukseni pisteitä, mutta huomenna ilmestyvät

finn fan

Member
Sijainti
Espoo
Aivan loistavaa Moe, älä anna tiukkapipojen estellä. Nauran aina maha kippurassa ruupeneille. Kiitokset vaivannäöstä ja useista nauruista! Ruupenit tuo tälle foorumille huomattavasti syvyyttä ja elinvoimaa. Foorumin Red Bulletin! :ahem:

Kehmu

Well-known member
:thumbup: Loistavia ovat, jatka vaan samaan malliin Moe. Ei näitä ole pakko lukea jos on liian hapokasta. Kyllä näitä aina innolla odottelee, kuten myös Felipen kisakommentteja :D

Örfil

Guest
Ainakin 90% lukee ruupenit, joten go on Moe! :thumbup: