Ruupenit Barrichelloonasta!

EdHunter

Uuden Englannin Nahkamies
Sijainti
Brave New World
Oberfeldwebel sanoi:
Vaikka lainaamasi jorina onkin vähän sivusta kirjotettua, niin tulee tästä sun jorinasta sellanen kuva, ettet kestä ritiikkiä. Moella pätemisen tarvetta?
Ne on ne savolaiset vähän semmosia.... No joo myönnetään, itsekin olen sudeettisavolaisia :D

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Oberfeldwebel sanoi:
Vaikka lainaamasi jorina onkin vähän sivusta kirjotettua, niin tulee tästä sun jorinasta sellanen kuva, ettet kestä ritiikkiä. Moella pätemisen tarvetta?
Kyllä mä kestän, mutta sallittakoon näin myös kirjoittajalle mahdollisuus puolustautua kritiikistä vastakritiikillä.:thumbup:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
EdHunter sanoi:
Ne on ne savolaiset vähän semmosia.... No joo myönnetään, itsekin olen sudeettisavolaisia :D
Teit musta savolaisen?:doubtful: :rolleyes:

Ei taida savolaiset vielä hyväksyä mua savolaiseksi. Kun en edes vielä viennäkkää savvoo.:eek:

EdHunter

Uuden Englannin Nahkamies
Sijainti
Brave New World
Moe Szyslak sanoi:
Teit musta savolaisen?:doubtful: :rolleyes:

Ei taida savolaiset vielä hyväksyä mua savolaiseksi. Kun en edes vielä viennäkkää savvoo.:eek:
Ymmärsin kai sitten tuon sinun siggen väärin.... Sille :alppu:

APaksu

Well-known member
Moe Szyslak sanoi:
Yks vinkki. Älä lue.:thumbup:
"tee itte parempi"

__

jatka vaan lyödyn lyömistä jos saat jotain kicksejä siitä.

lupaan kautta kiven ja kannon: enää en lue, en kommentoi

Chip^

Well-known member
Aguri jutun ois voinut korvata Sutililla...

Ukyo Katayama

Well-known member
Minulla nyt ei ole tapana aukoa päätäni silloin kun joku näkee vaivaa jonkun asian (kuten vaikka tällaisten kirjoittamisen) eteen, mutta kun nyt näköjään Moella menee tuo "look at me, I'm e-famous" - päteminen vähän överiksi, niin pakko sanoa se mitä olisi periaatteessa voinut sanoa edellistenkin ruubenien kohdalla jos olisi tullut tarvetta:
paskaa junttihuumoria, ei naurata yhtään, ja osa jutuista ihan vaan naurettavaa puskasta huutelua kuten Super Agurin morkkaaminen.

Mutta kiva että jotkut saavat iloa irti, huumori on makuasia.

M.Webber

Well-known member
Jahas, minäkin olen siis "paskan junttihuumorin" ystävä..:p :p

Erinomaista Moe!!:thumbup: :thumbup: Täällä ainakin jutuistasi "naatiskellaan"..:D

Sue_me

Well-known member
Lisää löylyä vaan, Moe :thumbup:

F1-ympyröissä on jo tarpeeksi poliittisesti korrektia pumpulipaskaa..

Leo

User
Sijainti

Hauska noita on lukea. Varsinkin ruupenit Bahrainista olivat todella rautaa.:D :mad_old:

Eddie Rickenbacker

Yhdeksän kierrosta
Sijainti
Suomi - Finland
Barrichello oli jälleen paras :D.

Mutta missä oli MEIDÄN HEIKIN mollaaminen? Kaveri ajeli alkukisan kutosena jonkun Kubican takana ja sitten vielä päräytti toistasataa lasissa rengasvalliin paikassa, jossa edes Takuma Sato ei voisi ajaa ulos. Aika päänsilittelyä nyt havaittavissa, mutta se sallittakoon.

Trullinkaasu

Well-known member
"Ruupenit Barrichelloonasta" Taas mainio otsikko! :D

Ei ollenkaan huonot ruupenit, Moe! *nostaa hattua*

Seuraavia (Turkin) ruupeneita odotellessa...

:ahem:

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Kyllä kisasunnuntain jälkeinen maanantaityöpäivä on pilalla jos Ruupeneita ei ilmesty. Toivottavasti ilmestyvät koko kauden. Hurraa!

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Onko muuten Turkin kisan jälkeen tiedossa ennätyspitkät kilpailumääräennätysruupenit?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ukyo Katayama sanoi:
Minulla nyt ei ole tapana aukoa päätäni silloin kun joku näkee vaivaa jonkun asian (kuten vaikka tällaisten kirjoittamisen) eteen, mutta kun nyt näköjään Moella menee tuo "look at me, I'm e-famous" - päteminen vähän överiksi, niin pakko sanoa se mitä olisi periaatteessa voinut sanoa edellistenkin ruubenien kohdalla jos olisi tullut tarvetta:
paskaa junttihuumoria, ei naurata yhtään, ja osa jutuista ihan vaan naurettavaa puskasta huutelua kuten Super Agurin morkkaaminen.

Mutta kiva että jotkut saavat iloa irti, huumori on makuasia.
Nojoo, ei nää kaikkien mielestä hyviä tietenkään ole. Ja olenhan ollut paljon niitä tekemättäkin.

Mutta olen nyt tehnyt kun on pyydetty. Voishan sitä pollata, tekeekö näitä vai ei. Ei viittis turhankaan takia tehdä, jos on huonoja.

Tai sitten pitää alkaa tekemään niitä taas sillä systeemillä, että ne jotka haluaa niitä, saa ne privatena, niin ei sitten ärsytä sua ja muita nämä täällä julkisesti esillä olevina.

Vai mitä?

M.Webber

Well-known member
Moe Szyslak sanoi:
Tai sitten pitää alkaa tekemään niitä taas sillä systeemillä, että ne jotka haluaa niitä, saa ne privatena, niin ei sitten ärsytä sua ja muita nämä täällä julkisesti esillä olevina.

Vai mitä?
Ei kai sentään sensuuria päälle.:nope: Jos ärsyttää, jättää koko toikin avaamatta. Nettihän on täynnä asioita, jotka toisia ihastuttavat ja toisia vihastuttavat..:rolleyes: