Ruupenit Kata Clooneylta

T. Salama

Well-known member
Liittynyt
2.2.2004
Viestit
240
Sijainti
Helsinki
Olipa aika hauskoja:)

En kyllä ymmärrä ollenkaan tämmöistä jakoa asia- ja vapaaseen keskusteluun. Tavoitellaanko tällä jotakin itsensä korottamista tai vastaavaa :confused: Sitä paitsi tämmöinen heikentää forumin käytettävyyttä.


Helskutti, jos johonkin ei huumori sovi, niin se on turhaa ja voidaan lopettaa.


PS. Luvallanne kommentoin, vaikka olenkin täällä vain satunnainen lurkkeri.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Sam sanoi:
Osoittaa kuitenkin sen, että jonesia ei arvosteta lainkaan eikä hänen vaivannököään.
Ja juurihan kirjoitimme (Ace+minä), että eihän tämä f1-vapaalla olo vähennä "Ruubenssien arvoa" pätkääkään.

Toisin siis kuin mitä Jones ja ilmeisesti sinä kuvittelette. Tätä osiota ei kannattaisi pitää minään rankaisulaitoksena tai roskapönttönä.

Ruubenssit ovat erinomaista F1-viihdettä ja siihen liittyvät kommentit ovat yleensä chattimaisia. Siksi tämä sopii erinomaisesti f1-vapaalle.. mielestäni.

Vaikka ilmeisesti suurin osa voorumilaisista pitääkin ruubenseista, osa ei tykkää. (Esim. puolikaima formulastara ja Misa) Siitäkin syystä - Rubenssien on perusteltua olla sellaisella osiolla, jossa se ei häiritse niitä kommentoijia jotka haluasivat keskustella hiukan ryppyotsaisemmin vormula-asiaa.
 
Viimeksi muokattu:

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Luovalle kirjoittajalle on nautinto jo se pelkkä oman jutun tuottaminen, ainakin minulle se oli, muistan sen omilta runontekoajoiltani. Halu ja into kirjoittaa ohitti kaikki muut kiireet. Jos jutustaan saa vielä positiivista palautetta, niin se hyvä olo vain moninkertaistuu.

'Taiteilijasielu' on herkkä. En ole monta uutta runoani forumilla julkaissut, kirjoittanut olen enemmän. Kun kauden 2001 -alussa kirjoitin tuon nytkin näytillä olevan jutun "Aika entinen ei..." kysyin etukäteen arkana @miraalilta, että voinko laittaa sen F1-osastolle. Sain luvan. Sitten muutamissa kommenteissa aika ruminkin sanoin kerrottiin, ettei tuollaiset jutut kuulu F1-osastolle. Se tuntui tosi kurjalta. Mutta kritiikki on kestettävä, kun juttunsa nähtäväksi kirjoittaa. Nykyisellä luonteellani kestäisin sen paljon paremmin. :p

Tuolla taustallani ymmärrän Jonesin suhtautumisen julkaisupaikkakiistaan. Siitä huolimatta F1-Vapaa (nyt kun se osasto vielä on) on hauskoille nirhajutuillekin hyvä paikka, koska uskoisin, että muilta forumisteilta saatu kiitos on kuitenkin tärkeämpi palaute kuin se, millä F1-osastolla otsikko on.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Formulanomi sanoi:
Vaikka ilmeisesti suurin osa voorumilaisista pitääkin ruubenseista, osa ei tykkää. (Esim. puolikaima formulastara ja Misa) Siitäkin syystä -
Haloo. Tuolla perusteella tänne ei kannata kenenkään kirjoittaa mitään.
 

JTH

Well-known member
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
695
T. Salama sanoi:
Olipa aika hauskoja:)

En kyllä ymmärrä ollenkaan tämmöistä jakoa asia- ja vapaaseen keskusteluun. Tavoitellaanko tällä jotakin itsensä korottamista tai vastaavaa :confused: Sitä paitsi tämmöinen heikentää forumin käytettävyyttä.
Moderaattorit herätys ! Siinä kaveri kirjoittaa täyttä asiaa !

Tämä jako kahteen on ihan syvältä ja sekoittaa koko foorumin. Heti takaisin vanhaan systeemiin.
Jos tässä on ollut perusteluina joku chattailu ja sen aiheuttamat sotkut, niin sitten vaan chatille kokonaan oma erillinen foorumi ja jättäkää nämä otsikot rauhaan.

Ja Ruubenit kuuluvat ilman muuta tuonne toiselle puolelle, koska ne ovat enää ainut jäljelläoleva järkevä asia nykyformuloissa.
 

JariF1

Well-known member
Liittynyt
11.12.2002
Viestit
183
Sijainti
Tukholma
On nämä suomeksi kyllä paljon parempia, mutta savokshan ne oes iha mahottomia ;)

Moderaattorit täällä ei ilmeisesti tiedä kuinka ruattin suuren formulasivun (Forza-Motorsportin) kävi kuin moderaattorit alkoi pätkimään liikaa ja hyllyttämään asiaa?
Ei meitä niin paljon ole etteikö me sovittais samalle osastolle.

Vapauttakaa F1!
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Formulanomi sanoi:
Ja juurihan kirjoitimme (Ace+minä), että eihän tämä f1-vapaalla olo vähennä "Ruubenssien arvoa" pätkääkään.

Toisin siis kuin mitä Jones ja ilmeisesti sinä kuvittelette. Tätä osiota ei kannattaisi pitää minään rankaisulaitoksena tai roskapönttönä.
Rakkahin Ravattiheppu!

Mulle on ihan sama missä Ruupenit on. Yritin (ja kai onnistuinkin) herättämään keskustelua näistä turhan monista osastoista ja lohkoista täällä. Multa on jäänyt aivan kokonaan lukematta tekniikkaan liittyvät topikit, vain siitä syystä että ne on erillään asiakeskustelusta. Samoin jätän lukematta monia muitakin osastoja.

Edelleen haluan korostaa että haluaisin sivuston olevan helppokäyttöinen myös sellaiselle jotka pääsevät tänne harvoin tai kuten minä, voin joutua olemaan poissa viikon kerrallaan.

Joku puolihuolimattomasti puolessa tunnissa laaditut Ruupenit eivät varmaan merkitse paskankaan vertaa tälle forumille. Ne ovat omaksi huviksi väännettyjä tuotoksia, jotka naurattavat synnnytysvaiheessa kirjoittajaansa. Ja samalla haaste, voiko noinkin tylsästä kisasta saada (omasta mielestä) hauskaa aikaiseksi.

Ruupeneita tulee niin kauan kun niitä jaksaa väsätä, oli osasto mikä tahansa, asiasta päättävät ylläpito ja moderaattorit. Sen olen huomannut että ennen lukijat ehdottelivat OMIA RUUPENEITA. Nyt en ole saanut yhtään etä-Ruupenia.

Niitä tässä kaipailen.:thumbup:
 

JariF1

Well-known member
Liittynyt
11.12.2002
Viestit
183
Sijainti
Tukholma
Olikohan tuo haaste, Jones?
Ei mulla tuolla tavalla loksuta koko aikaa...
 

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Liittynyt
14.4.2000
Viestit
9185
Haasteeseen voisin vastata Olivier Panisin nimellä. Tavoitteleeko hän varikon läpiajojen ennätystä, sillä jälleen kerran hän ajoi ylinopeutta varikolla.
 
Ylös