Observer
Well-known member
Koveneeko?Rossi sanoi:Historialliset ruupenit!
Foorumin kulta-poika Kimi kaikkien foorumilaisten märkä päiväuni pääsi ruupeneihin.! hienoa!
Koveneeko?Rossi sanoi:Historialliset ruupenit!
Foorumin kulta-poika Kimi kaikkien foorumilaisten märkä päiväuni pääsi ruupeneihin.! hienoa!
Onhan se niissä ennenkin ollut!Rossi sanoi:Historialliset ruupenit!
On!:thumbup:AJ sanoi:Jones prkl! Menit sitten laittaan Toisen Maailman tonne hurr.... ööö hurdanaärdom-saitille! :mad_old: Onko tätä jatkunut jo pitkään?
Mä olin aika järkyttynyt, kun näin Toisen maailman Muron formula-toikissa... :nope:AJ sanoi:Jones prkl! Menit sitten laittaan Toisen Maailman tonne hurr.... ööö hurdanaärdom-saitille! :mad_old: Onko tätä jatkunut jo pitkään?
Oisko mennyt ILMAN kuskia paremmin.Jacques sanoi:Muuten hyvät mutta en pitänyt kohdasta kolme. Syy ei ollut kuskin vaan auton. Piste.
Olisi tietysti ollut fiksua mainita lähde tai tekijä!AJ sanoi:Jones prkl! Menit sitten laittaan Toisen Maailman tonne hurr.... ööö hurdanaärdom-saitille! :mad_old: Onko tätä jatkunut jo pitkään?
Mun mielestä on vähän omituista kyllä jos syy on autossa kun toinen samanlainen nousi ruudusta 18 sijalle kymmenen.Jacques sanoi:Muuten hyvät mutta en pitänyt kohdasta kolme. Syy ei ollut kuskin vaan auton. Piste.
Niin, sehän tietysti OLISI fiksua.Olga sanoi:Olisi tietysti ollut fiksua mainita lähde tai tekijä!
Paa ens kerralla pelkkä linkki. Se löytyy sitten varmaan mun sigusta.Jones sanoi:Niin, sehän tietysti OLISI fiksua.
Jos olisi fiksu :jaska: