Puupää
Señor Member
Myös Kimi itse kehui...Dominic:
Myös se kaveri McLarenilta joka kehui ennen kisaa heidän taktiikkansa olevan hyvä, joutaisi listalle.
Taktiikka oli my ass!!!
Myös Kimi itse kehui...Dominic:
Myös se kaveri McLarenilta joka kehui ennen kisaa heidän taktiikkansa olevan hyvä, joutaisi listalle.
Jos ihan rehellisesti lasketaaan Ruupeneita kauden aikana, niin kyllä Mäkki ja Kimi on niitä saanut huomattavasti enemmän kuin Ferrari.Ferrari 4ever:
No ruupenit ruupeneina ja vitsit vitseinä. Ei näitä tosissaan otettu. Kaippa se viimeviikkojen rumba vähän imi huumoria miehestä ku miehestä. Odotellaan innolla seuraavia Ruupeneita.
Jones:
5) Lippumies ennen parabolicaa. Jumalauta että voi italialainen olla tyhmä. Tämä paikallinen berlusconi heilutti lippua joka autolle joka oli Ferrarin edellä. Sokerina iin päällä liputti sinistä Genelle, joka johti kisaa.
Punaisten okuläärien läpi katsoen Ferkku on aina selvästi muita nopeampi..Ma:
Mutta tuosta Genelle sinisestä näyttämisestä. On noin ennekin tapahtunut muissakin kisoissa ja sitä sinistä voidaan näyttää jopa kärkiautolle, jos selvästi nopeampi on tulossa ohi. No ent nyt tiedä oliko Schumacher painavalla autolla tuossa tilanteessa Genen kevyttä vastaavaa "selvästi" nopeampi.
Paskanmarjat. Kimillä ei ollut mitään sanssia Ferrareitten tai Williamsin (JPM) vauhtiin. Jos edes olis saanut liipasimelle, mutta ei edes sitä. Ohittaminen olisi sitten jo ollut mahdotonta.Felix:
McLaren. Vauhti oli kateissa kuin murhamiehet Ruotsissa
Mitenkä ton nyt ottaa, neljäs sija 12 sekuntia voittajasta jäljessä, suhteellisen tyypillinen tulos Räikköselle sitten ensimmäisten kisojen...
Mitä järkeä on ajaa alussa kevyellä autolla kun sitten joutuu tankkaamaan helvetin kauan kisassa ja vielä ajamaan raskaalla autolla.
Sattuipas eräs espanjalainen voittamaan kyseisellä taktiikalla Unkarissa
mikä on "selvästi nopeampi"? Meinaan kyllähän tänä päivänä takaa tuleva auto saa olla 1sek/kierr nopeempi ja silti ei pääse kunnolla ees yrittään ohi... tuossa kohtaa en usko MSc:n olleen sentään niinpaljon nopeempi, eikä se vielä riitä siniseen lippuun... mun käsittääkseni sininen lippu annetaan vain ja ainoastaan merkkinä kierroksella ohittavan takanaolosta, ei muusta.Ma:
Mutta tuosta Genelle sinisestä näyttämisestä. On noin ennekin tapahtunut muissakin kisoissa ja sitä sinistä voidaan näyttää jopa kärkiautolle, jos selvästi nopeampi on tulossa ohi. No ent nyt tiedä oliko Schumacher painavalla autolla tuossa tilanteessa Genen kevyttä vastaavaa "selvästi" nopeampi.
Schumihan luuli Geneä Montoyaksi ja siksi ajoi kuin hullu Genen takana (meinas jopa ajaa pihalle).Ma:
Nyt oli hyvät, oli hyvä se Brawnin juttu, jossa otettiin miehen omat sanomiset mukaan.
Ferrarin Michael Schumacher ehti hetken aikaa luulla Williamsin Juan Pablo Montoyan päässeen hänen edelleen formula ykkösten sunnuntaisessa Italian GP:ssä.
Pian Schumi kuitenkin huomasi, että hänen edellensä kurvannut kuljettaja olikin Williamsilla Ralf Schumacheria tuurannut Marc Gene.
Gene pääsi hetkeksi Schumacherin edelle toisten varikkokäyntien yhteydessä. Montoya pysähtyi varikolla 32. kierroksen jälkeen ja Schumacher 34. kierroksen jälkeen. Gene ei ollut vielä tässä vaiheessa tehnyt toista varikkopysähdystään.
- Kun tulin varikolle, talli sanoi minulle, että minä pystyisin säilyttämään johtopaikkani. Ajaessani pois varikolta radiooni huudettiin yhtäkkiä "varo, hän tulee" ja samalla näin Williamsin menevän ohitseni. Ihmettelin, miten ihmeessä hän pystyi nousemaan edelleni. Tein sen jälkeen kaikkeni, jotta olisin päässyt ohittamaan hänet ja melkein ajauduin ulos radalta. Onneksi se olikin Gene, Schumacher kertasi kisan jälkeen.
(MTV3)
Mua nyt ei hirveesti nämä ruubenit kiinnosta, mut...Jones:
- Itse ajoi viimeiseen ruutuun.
- Itse törmäsi Wilsoniin.
- Itse ajoi kanttarista maton veks.
- Ja Rellu jolla voitettiin viime GP pitää olla niin hyvä auto että sillä noustaankin pisteille.