No niin... :doubtful: Ruupeni-toimitus teki YHDEN huomion koko kisasta. Alonson raskaalla kuormalla ja pitkän stintin ajetut renkaat olivat loistokunnossa verrattuna kahteen jälkimmäisen stintin renkaisiin.
1) Ferrari. Kumisiipi-Ferrari on sitten tehnyt Woking-mäntänsä samasta aineesta kuin siipensäkin. Nyt vaihdettiin 3 moottoria viikonlopun aikana. Ja Australiassa pitää ajaa vielä samalla motilla ja männillä. Huvittavin tilanne oli kuitenkin Sumin ekalla stopilla kun Williamsilta 'palkattu' tikkarimies jammailee auton edessä kun sattumalta kuulokkeista tulee biisi: My boy lollipop...JA TIKKARI PYSYY ALHAALLA.
2) Red Bull Racing. On vaihtamassa kohtapuolin nimeänsä Red Bullshit Racingiksi. Lelut ei kestä (kumimäntämoottori sisällä) ja toinen kuskeistakin pitää niin isoa korvakorua ettei pää pysy enää suorassa. Ja sitten ei vielä näe sen enempää kuin Sokea Reetta. Sitä se on kun sveitsiläiseen kellosepän tarkkaa työhön ympätään italialainen koneisto ja kuski vielä Hitlerin syntymämaasta.
3) Rubens Barrichello. Aka 'Käden varjo', kuten jo viime kisassa tuli julki. Nyt vaihdettiin moottoria ja runkoa. Seuraavaksi kannattaa vaihtaa kuskia. Ilonkyyneleitä ei kannata odottaa ainakaan palkintopallilla ihan heti. Ja sen suuremman Serla-tilauksen voi jo nyt perua.
4) Scott Speed. Kaveri ajaa kisaa kuin Route 66:sta 'inkkari-Buickilla'. Pane nyt vielä 'luu ulos' sieltä kapyysistä niin olet ihan oikean kruisailijan näköinen. Ja muista suojakertoimet. Tommonen terhakkaampi aurinko voi jo polttaa vajaan 2 tunnin kisan aikana. CCR soimaan luureihin ja 'Stars and Stripes' ilmanotonaukkoon heilumaan. Sukunimenkin voi samalla vaihtaa Cruiseksi.
5) Nick Heidfeld. Jos tosiaan jännittää noin paljon se autolla ajelu että paskoo housunsa, niin kandeisi ehken vaihtaa ne valkoiset haalarit ruskeisiin. Kaveri on siis perinyt paikan Ralfilta. Isoja kolareita tulossa seuraavaksi? Eikä se Baijerin 'ylpeyskään' ihan puhtailla jauhoilla pääse. 2 kisaa, 2 konetta, 2 pistettä.
6) Cosworth. Paras yhden kisan kone. Sääli vaan että pitäisi kestää 2 kisaa. Nyt ampu tulta kumpikin kiesi jo hyvissä ajoin. Tunnetusti kossu käy päähän suurempana annoksena. Nyt annos oli riittävä. Pikku-Viiksi Roskavuori sentään aika-ajon 3. ja Willy Webber 4.
7) Juan-Pablo Montoya. Kisaan ruudusta 4. Maaliin sijalla 4. Tää kaveri on tylsempi kuin rulla käytettyä maalarinteippiä filmiprojektorissa pyörimässä.
8) Renault. Kuulostaa jopa koomiselta että 2 kertaa tankattu auto olisi kaksinkertaisella bensamäärällä. Näitä miehiä ei kannata palkata ainakaan Nasan listoille kuuta valloittamaan. Voipi 'fuel load' olla turhan raskas avaruusraketille, vaikka se olisi varustettu RENAULTIN LAUNCHCONTROLILLA.
9) TV-ohjaaja. Voisi varmaan seuraavaan kisaan ottaa joku toinen kuin Maranellolainen ohjaamaan kisaa. Nyt näki punaista niin että näki melkein punaista. Ja Kimin onnettomuus näytettiin monesta vinkkelistä. Kimin inside-kamerasta pöllyävää soraa. Missä oli paras pätkä, eli Klienin inside-kameran kuva?
10) Saari ja Salo. Onhan se nyt aikamoista että formuloita seuraamaton toimittaja tuntee noi vehkeet paremmin kuin 'kaiken' nähnyt entinen kisakuski. Ensinnäkin Williams ja BMW ovat eri talleja. Toiseksi niitten autot ovat väritykseltään erilaisia. Ja kolmanneksi jos Midlandin ja Mäkkärin pystyy erottamaan toisista, niin ei luulisi tuonkaan olevan ylivoimainen tehtävä.
1) Ferrari. Kumisiipi-Ferrari on sitten tehnyt Woking-mäntänsä samasta aineesta kuin siipensäkin. Nyt vaihdettiin 3 moottoria viikonlopun aikana. Ja Australiassa pitää ajaa vielä samalla motilla ja männillä. Huvittavin tilanne oli kuitenkin Sumin ekalla stopilla kun Williamsilta 'palkattu' tikkarimies jammailee auton edessä kun sattumalta kuulokkeista tulee biisi: My boy lollipop...JA TIKKARI PYSYY ALHAALLA.
2) Red Bull Racing. On vaihtamassa kohtapuolin nimeänsä Red Bullshit Racingiksi. Lelut ei kestä (kumimäntämoottori sisällä) ja toinen kuskeistakin pitää niin isoa korvakorua ettei pää pysy enää suorassa. Ja sitten ei vielä näe sen enempää kuin Sokea Reetta. Sitä se on kun sveitsiläiseen kellosepän tarkkaa työhön ympätään italialainen koneisto ja kuski vielä Hitlerin syntymämaasta.
3) Rubens Barrichello. Aka 'Käden varjo', kuten jo viime kisassa tuli julki. Nyt vaihdettiin moottoria ja runkoa. Seuraavaksi kannattaa vaihtaa kuskia. Ilonkyyneleitä ei kannata odottaa ainakaan palkintopallilla ihan heti. Ja sen suuremman Serla-tilauksen voi jo nyt perua.
4) Scott Speed. Kaveri ajaa kisaa kuin Route 66:sta 'inkkari-Buickilla'. Pane nyt vielä 'luu ulos' sieltä kapyysistä niin olet ihan oikean kruisailijan näköinen. Ja muista suojakertoimet. Tommonen terhakkaampi aurinko voi jo polttaa vajaan 2 tunnin kisan aikana. CCR soimaan luureihin ja 'Stars and Stripes' ilmanotonaukkoon heilumaan. Sukunimenkin voi samalla vaihtaa Cruiseksi.
5) Nick Heidfeld. Jos tosiaan jännittää noin paljon se autolla ajelu että paskoo housunsa, niin kandeisi ehken vaihtaa ne valkoiset haalarit ruskeisiin. Kaveri on siis perinyt paikan Ralfilta. Isoja kolareita tulossa seuraavaksi? Eikä se Baijerin 'ylpeyskään' ihan puhtailla jauhoilla pääse. 2 kisaa, 2 konetta, 2 pistettä.
6) Cosworth. Paras yhden kisan kone. Sääli vaan että pitäisi kestää 2 kisaa. Nyt ampu tulta kumpikin kiesi jo hyvissä ajoin. Tunnetusti kossu käy päähän suurempana annoksena. Nyt annos oli riittävä. Pikku-Viiksi Roskavuori sentään aika-ajon 3. ja Willy Webber 4.
7) Juan-Pablo Montoya. Kisaan ruudusta 4. Maaliin sijalla 4. Tää kaveri on tylsempi kuin rulla käytettyä maalarinteippiä filmiprojektorissa pyörimässä.
8) Renault. Kuulostaa jopa koomiselta että 2 kertaa tankattu auto olisi kaksinkertaisella bensamäärällä. Näitä miehiä ei kannata palkata ainakaan Nasan listoille kuuta valloittamaan. Voipi 'fuel load' olla turhan raskas avaruusraketille, vaikka se olisi varustettu RENAULTIN LAUNCHCONTROLILLA.
9) TV-ohjaaja. Voisi varmaan seuraavaan kisaan ottaa joku toinen kuin Maranellolainen ohjaamaan kisaa. Nyt näki punaista niin että näki melkein punaista. Ja Kimin onnettomuus näytettiin monesta vinkkelistä. Kimin inside-kamerasta pöllyävää soraa. Missä oli paras pätkä, eli Klienin inside-kameran kuva?
10) Saari ja Salo. Onhan se nyt aikamoista että formuloita seuraamaton toimittaja tuntee noi vehkeet paremmin kuin 'kaiken' nähnyt entinen kisakuski. Ensinnäkin Williams ja BMW ovat eri talleja. Toiseksi niitten autot ovat väritykseltään erilaisia. Ja kolmanneksi jos Midlandin ja Mäkkärin pystyy erottamaan toisista, niin ei luulisi tuonkaan olevan ylivoimainen tehtävä.