Mun mielestä mä AIKA SUORAAN kehotin sitä vaihtamaan sukunimensä 'sopivampaan'. :mad_old:OoPee sanoi:Ei oo Moe kielimiehiä, ei voi tietää :nope:
Mun mielestä mä AIKA SUORAAN kehotin sitä vaihtamaan sukunimensä 'sopivampaan'. :mad_old:OoPee sanoi:Ei oo Moe kielimiehiä, ei voi tietää :nope:
Mäkin voisin tosikoida taas, mistä kohdin Red Bull on sveitsiläinen?Vilperi sanoi:Mites Moe, lähtikö Webber ja Montoya samasta ruudusta kisaan? :doubtful:
:eek!: :thumbfh:Vilperi sanoi:Mites Moe, lähtikö Webber ja Montoya samasta ruudusta kisaan? :doubtful:
Täh? Nyt meni vähän ohitte...Sam sanoi::eek!: :thumbfh:
Olisi kai ennen omaa postaustaan pitänyt tarkistaa sijoitukset En siis katsonut aika-ajoja enkä kisaa tuloksista nyt puhumattakaan
Kuten sanottu, en seurannut joten tuli taas ajatuskatkoVilperi sanoi:Täh? Nyt meni vähän ohitte...
Hitsi, sekoitin siihen että niillä oli kuulema yhteinen hotellihuone. :jaska:Vilperi sanoi:Mites Moe, lähtikö Webber ja Montoya samasta ruudusta kisaan? :doubtful:
Moe Szyslak sanoi:Eikö sitä piriksi kutsuta?
Scott Speed voisi Ruupeneitten mukaan vaihtaa nimensä Cruiseksi.
Semmoonen kruisailija on...
Albert Park sanoi:Laita Moe ens kerralla tyhjä Ruupeni-rivi niin täällä samat ihmiset hurraa.