OoPee
Nuori ikäisekseen
Just.Bobakki sanoi:Se näytettiin (kuulemma) kisan jälkeisessä koosteessa.
Just.Bobakki sanoi:Se näytettiin (kuulemma) kisan jälkeisessä koosteessa.
Kuten sanottua, näin paskasta kisasta jäi vielä Ruupeneita varastoonkin (Baritsello, Montonen,Miseliini, ...):ahem:Calvin sanoi:Yx kysymys vaan: miksei Rubens saanut ruupenia? Olin varma aika-ajon jälkeen että Barri löytyy tältä kunniakkaalta listalta jälleen kerran.
Huonot ruupenit = Jones uskalsi arvostella foorumin kultapoikaa.Observer sanoi:Lässähtänyt kisa, lässähtäneet Ruupenit! :frown: No oli siellä pari ookoota! :thumbup:
No onkait se nyt tehnyt sitä useammankin kerran. Mulla ei ainakaan ole ongelmaa asian suhteen, ei Kimin kisa järin hyvä ollut, oli ongelmia autossa tai ei.Valde sanoi:Huonot ruupenit = Jones uskalsi arvostella foorumin kultapoikaa.
Tätä mulla on jo ollutkin ikäväJones sanoi:7) Ciancarlo Fisichella. Oli sen verran liikaa siipeä Sauberissa, että Siankallo päätti itse käydä vähän modifoimassa sitä hietikolla. Siihen autoonhan voisi asentaa vaikka 'EJECT'-napin, millä voisi pudotella turhia osia matkalla pois. Ja ensimmäisenä mieleen tulee toi kuljettajan heittoistuin.