Ruupenit Satomaasta!

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Loistavat Ruupenit! :D :D

lähes samaa tasoa, kuin Saksan GP:sta.

Calvin

Well-known member
Nämä ruupenit pääsee ainakin kauden ruupeneitten palkintopallille! :D :thumbup:

Yx kysymys vaan: miksei Rubens saanut ruupenia? Olin varma aika-ajon jälkeen että Barri löytyy tältä kunniakkaalta listalta jälleen kerran.

FO110K

Banned
Kauden selkeästi parhaat ruupenit, etenkin alkuspiikki ja kohta 8 saavat ison :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Calvin sanoi:
Yx kysymys vaan: miksei Rubens saanut ruupenia? Olin varma aika-ajon jälkeen että Barri löytyy tältä kunniakkaalta listalta jälleen kerran.
Kuten sanottua, näin paskasta kisasta jäi vielä Ruupeneita varastoonkin (Baritsello, Montonen,Miseliini, ...):ahem:

Observer

Well-known member
Lässähtänyt kisa, lässähtäneet Ruupenit! :frown: No oli siellä pari ookoota! :thumbup:

Valde

Well-known member
Observer sanoi:
Lässähtänyt kisa, lässähtäneet Ruupenit! :frown: No oli siellä pari ookoota! :thumbup:
Huonot ruupenit = Jones uskalsi arvostella foorumin kultapoikaa.

Pete

Well-known member
Sijainti
Oulu
Valde sanoi:
Huonot ruupenit = Jones uskalsi arvostella foorumin kultapoikaa.
No onkait se nyt tehnyt sitä useammankin kerran. Mulla ei ainakaan ole ongelmaa asian suhteen, ei Kimin kisa järin hyvä ollut, oli ongelmia autossa tai ei.

Estate

Well-known member
Jones sanoi:
7) Ciancarlo Fisichella. Oli sen verran liikaa siipeä Sauberissa, että Siankallo päätti itse käydä vähän modifoimassa sitä hietikolla. Siihen autoonhan voisi asentaa vaikka 'EJECT'-napin, millä voisi pudotella turhia osia matkalla pois. Ja ensimmäisenä mieleen tulee toi kuljettajan heittoistuin.
Tätä mulla on jo ollutkin ikävä :D