Mangelo
Well-known member
Stocka on halvin jos ostaa vain tuoretta laatutason härkäkarjan jauhelihaa.Ei. Stockan hintoja en lähde edes arvailemaan.
Stocka on halvin jos ostaa vain tuoretta laatutason härkäkarjan jauhelihaa.Ei. Stockan hintoja en lähde edes arvailemaan.
Mä ostan pelkkää sitä. Ja sittenkin vain jos sonnia on kylvetetty vichyssä, joka on valmistettu Alppien mineraaleista. Ja hierottu takajalat ja peenis joka ilta ennen nukkumaan menoa.Stocka on halvin jos ostaa vain tuoretta laatutason härkäkarjan jauhelihaa.
MITÄ??Mitä ovat keimo ja Stocka?
!Stocka är en tätort i Nordanstigs kommun, Gävleborgs län.
Stocka ligger 26 kilometer norr om Hudiksvall, alldeles vid Bottenhavet. Här finns en gästhamn med fyra meters djup. I anslutning till hamnen ligger anrika restaurangen Måsen. Orten har växt upp kring Stocka sågverk som grundades i slutet av 1850-talet[2][3] ingick i Ströms Bruks AB. Sågverket lades ned 1993 av den dåvarande ägaren MoDo.
Ön Rönnskär förbinds med en bro till Stocka tätort och är ett gammalt, ännu levande fiskeläge med tät bebyggelse. En enkelriktad väg, 700 meter lång, löper runt den kuperade ön.
"Mutta ku mä oon parhaillaan Kaakelitehtaalla.""Tavataan Klockan kellon alla. Se on siinä Manner-Heikin tien varressa lähellä Kolmen sedän patsasta"
Selevän peli!
Jätkä jätti miinan. No pakko kai se on jonkun sanoa:Mä ostan pelkkää sitä. Ja sittenkin vain jos sonnia on kylvetetty vichyssä, joka on valmistettu Alppien mineraaleista. Ja hierottu takajalat ja peenis joka ilta ennen nukkumaan menoa.
Jaa mää vai? Ei kai siinä? Auta muuta mennä nukkumaan. *winks*En tiedä miksi, mutta ITGiksen tarpeettoman mukatyhmäksi heittäytymiset tuppaavat vähän ärsyttämään. Olisikohan siksi, että diggaan miehestä noin niinkun muuten.
Ok, mä tuun sit sinne täältä penskateatterilta."Mutta ku mä oon parhaillaan Kaakelitehtaalla."
Äitini, 62v., ottaisi tuon kohteliaisuutena.Stocka on nuorisotermi