AJ
Well-known member
Niitä on vain yksi. Mihin tarvitset sitä monikkomuotoa?Miten paikan nimi "Virrat" taipuu monikoksi?
Niitä on vain yksi. Mihin tarvitset sitä monikkomuotoa?Miten paikan nimi "Virrat" taipuu monikoksi?
Aatteleppa kun unessa pukkaa 107 virrat-paikkaa ja niissä pitäisi asioida unessa useammassa tai peräti kaikissa.Niitä on vain yksi. Mihin tarvitset sitä monikkomuotoa?
Miten niin me?Me on hävitty tää peli.
Ihan hyvin niin.Miten niin me?
Silloin kun Virrateilla vielä oli Alko, jossa oli kahvastapidettävä ulko-ovi, siellä ei vielä ollut M-kauppaa.Mulla on phfoto todisteena että olen pitänyt kiinni Virrattien Alkon ulko-oven kahvasta. En muista oliko ovi auki vai kiinni, mutta ovi se oli, siitä olen melko varma. M-kauppaa en muista kanssa nähneeni, mutta enpä muista paljon muutakaan.
Kilpailuviranomaiset hyväksyivät Sparin myynnin SOK:lle aikoinaan sillä ehdolla, että osa Sparin kaupoista oli luovutettava kilpailijoille ja osittain siitä syystä esimerkiksi minua lähimpänä oleva päivittäistavarakauppa on nykyään Siwa.Spar myytiin SOK:lle ja osa vastustaneista kaupoista perusti M-ketjun. Keskohan yritti ostaa Sparin joskus kauan sitten, mutta kilpailuviranomaiset tulivat väliin.
... edit, Tukohan se silloin oli.
Intialaiset tulee!Kilpailuviranomaiset hyväksyivät Sparin myynnin SOK:lle aikoinaan sillä ehdolla, että osa Sparin kaupoista oli luovutettava kilpailijoille ja osittain siitä syystä esimerkiksi minua lähimpänä oleva päivittäistavarakauppa on nykyään Siwa.
Sinähän voisit perustaa Siwalle kilpailevan kauppaketjun ja laittaa sen nimeksi joko Vishnu tai Kali.
Boycott rakoilee