S- ja K-ryhmien boikotti

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
En vaan kaivoin itse timantit timanttikartanoni timanttiseiniin. Ja louhin kultahiput kultaisen eriöni kultaisiin hanoihin.

oldez

Well-known member
Boikotoin S- ja K-ryhmää koko pääsiäisen. Shoppailin vain ICA:ssa ja REMA 1000:ssa.

Sue_me

Well-known member
Minä en edes tiedä paljonko s-tilillä on rahaa. Huoltoasemilla ja kerran kaupassakin maksanut debitillä, ei ole vielä tilin pohja tullut vastaan.

burb

.
Moon viime vuosina käyttänyt niin paljon S-ryhmän kauppoja että jos kortti olisi niin olisipa tullut paljon Bonuspalloja. Mutta kun ei ole korttia. Koska olen "vähän" tyhmä. Yhyhyy.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Moon viime vuosina käyttänyt niin paljon S-ryhmän kauppoja että jos kortti olisi niin olisipa tullut paljon Bonuspalloja. Mutta kun ei ole korttia. Koska olen "vähän" tyhmä. Yhyhyy.
Just. Ja pallojahan niissä S-ryhmissä kertyy. :rolleyes:

burb

.
No mitä ne oli? Plop, plop? Ole tarkka ota Bonus?

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Minäkin eilen katsoin, mitä S-ryhmän bonuksista on kertynyt. Toistatuhatta euroa. Ei huono. :ahem:
Vaude. Ja jos ois pääsääntöisesti ostellut Lidlistä, tankannut halvemmista bensiksiltä jne, niin säästöä olisi kertynyt ehkä kolme tonnia ja silti ois pikkasen voinut saada bonuksia ja plussia.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Vaude. Ja jos ois pääsääntöisesti ostellut Lidlistä, tankannut halvemmista bensiksiltä jne, niin säästöä olisi kertynyt ehkä kolme tonnia ja silti ois pikkasen voinut saada bonuksia ja plussia.
Joo, mut ne ois jo juotu.

Missä ajassa Olga nuo bonukset on saanut?

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Tuskin olisi. Suuri osa noista bonuksista on kertynyt tuotteista, jotka eivät kuulu Lidlin tai Teboilin tuotevalikoimiin. Muutenkin olen kotimaata ja -maakuntaa suosiva tyyppi. Ostan kainuulaista ja suomalaista, vaikka se olisi vähän kalliimpaa kuin muualla. Kannatan paikallisia yrittäjiä ja suomalaista omistusta. Sanokaa mitä haluatte.