Sama.Yleisesti ottaen en, mutten voi kiistää, etteikö jonkun mut sekoamaan saaneen tanopään tölväisy tekisi hitusen onnellisemmaksi.
Kyllähän ihmisluonne on sellainen, että jos saa vähän jotakuta itseään loukannutta ihmiselle tölväistyä takaisin, niin hyvä mieli tulee ainakin hetkeksi. Koskaan kenenkään fyysinen tirvaisu ei ole tosin minulle tuottanut mielihyvääYleisesti ottaen en, mutten voi kiistää, etteikö jonkun mut sekoamaan saaneen tanopään tölväisy tekisi hitusen onnellisemmaksi.
No ihan privana sitten vaanLady D hommiin en nyt julkisesti kehtaa ottaa mitään kantaa
Olen liian kiltti satuttaakseni toisia pahasti. Mutta tietysti saan nautintoa, jos pääsen näpäyttään jotain ikävää ihmistä.
Käytin ikävää synonyymina inhottavalle eli paskiaiselle, en tylsälle.Jos ihminen on pelkästään ikävä, onko sitä oikeus näpäyttää? Jotain paskiaista vois tietenkin jossain tilanteessa vähän. Ei paljon.
Jahas, taas joku haluaa omia totuuden.Pääasiassa en, mutta jos oikein vittumaista ihmistä pääsee joskus rokottamaan vähän, niin turha on kenenkään väittää, etteikö se jollain tasolla tuottas mielihyvää.
Se, että sanoo pahasti päästäkseen itselleen epämiellyttävästä tilanteesta ei ainakaan minulle tuota mielihyvää. Mielummin pääsisin siitä tilanteesta satuttamatta. Usein lähden muualle, mutta aina silloin tällöin joku ääliö seuraa perässä, eikä jätä rauhaan.Ajatusta vois tietty jatkaa niin, että jollei se tuottais mielihyvää, sitä ei tarkoituksella tekiskään. Ja kääntäen, jos tekee sen tarkoituksella, on turha väittää etteikö se aiheuttais mielihyvää. Jne...