mh_84
Well-known member
- Liittynyt
- 13.5.2005
- Viestit
- 930
Taas ne miettii uusia sääntöjä. Mitä mieltä olette? Mitä pitäisi muuttaa?
Jos ei haluta luopua uudesta rengassäännöstä, paras olisi, jos sallittaisiin yksi renkaanvaihto kilpailussa, mutta saisi vaihtaa yhteensä korkeintaan kaksi rengasta ja lisäksi rikkoontuneen tai vaarallisen renkaan saisi vaihtaa.
Enkä ole koskaan ymmärtänyt miksi aika-ajo piti muuttaa. Vanha systeemi on paras. Voitaisiin jopa palata 90-luvun alussa olleeseen kahteen tunnin(tai 45 min) mittaiseen sessioon. Ja jos kisabensat halutaan välttämättä mukaan, ajetaan toinen kevyillä autoilla ja lauantaina kisabensoilla, jonka jälkeen ajat lasketaan yhteen.
Totta kai jälkimmäisessä aika-ajossa täytyisi FIA:n pitää huoli, että autoissa on sama määrä bensaa jokaiselle yritykselle lähdettäeässä. Kuski ei myöskään saisi ajaa kuin yhden nopean kierroksen/yritys. Eli kaikille neljä yritystä.
Jos ei haluta luopua uudesta rengassäännöstä, paras olisi, jos sallittaisiin yksi renkaanvaihto kilpailussa, mutta saisi vaihtaa yhteensä korkeintaan kaksi rengasta ja lisäksi rikkoontuneen tai vaarallisen renkaan saisi vaihtaa.
Enkä ole koskaan ymmärtänyt miksi aika-ajo piti muuttaa. Vanha systeemi on paras. Voitaisiin jopa palata 90-luvun alussa olleeseen kahteen tunnin(tai 45 min) mittaiseen sessioon. Ja jos kisabensat halutaan välttämättä mukaan, ajetaan toinen kevyillä autoilla ja lauantaina kisabensoilla, jonka jälkeen ajat lasketaan yhteen.
Totta kai jälkimmäisessä aika-ajossa täytyisi FIA:n pitää huoli, että autoissa on sama määrä bensaa jokaiselle yritykselle lähdettäeässä. Kuski ei myöskään saisi ajaa kuin yhden nopean kierroksen/yritys. Eli kaikille neljä yritystä.