Sähköinen kysely

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Mutta eihän... eihän tässä kysytä mitään? Mitä mä voin vastata? Miten ihmeessä mä voin tietää miten pitää vastata jos ei edes kysytääääääänghghäää hhnghnh.. mä en kestänghnäääääääää!!!
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Komennolla "Ämpäri päähän" hahmo ottaa rokkaavan haara-asennon ja sujauttaa ämpärin tukevasti päähän. Komennolla "Ämpäri päästä" tehdään sama mutta eripäin, eli päinvastoin kuin toisin.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Aiheeseen jollain tavalla liittyen; tästä uutisesta heräsi pieni-/keskisuuri v*tutuksenpoikanen, kun muistin, että meidänkin sähkölämmitteisen asunnon sähkölaskusta n. 4/10 tulee pelkästä sähkönsiirrosta. Ja sitähän ei voi kilpailuttaa.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Aiheeseen jollain tavalla liittyen; tästä uutisesta heräsi pieni-/keskisuuri v*tutuksenpoikanen, kun muistin, että meidänkin sähkölämmitteisen asunnon sähkölaskusta n. 4/10 tulee pelkästä sähkönsiirrosta. Ja sitähän ei voi kilpailuttaa.
Sattuipa ajankohtaisesti, lueskelin juuri aiheeseen liittyvää aanelosta joka oli tullut tänään postitse.

Hyvää viimeaikaisessa kehityksessä kuitenkin on se, että vanhan sähkösopimuksen uusimisella säästää yleensä rahaa. Sähköenergian hinta on pudonnut selvästi parin viimeisen vuoden aikana.
Meille esimerkiksi tulee noin 250 euron säästö vuodessa, kun pistän nimeni alle tuohon pöydällä odottavaan sähkömyyntitarjoukseen.

Taidankin pistää heti.
Noin. Hoidettu.

Edit. Odotan kuitenkin vielä ennen lähettämistä, josko www.sahkonvartijat.fi palvelun 20.10 julkisettavan ryhmähankintasopimuksen tarjous on koukuttavampi.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös