Tämä taisi olla harrastajan oma photarinäkemys aiheesta.Nämä on hienoja. Huitsun mediatiimille
Juu. Ondrej on pitkään kuvannut rallia ja hyvin onkin kuvannut. Nyt innostunut työstään kaikenlaista Photarilla.Tämä taisi olla harrastajan oma photarinäkemys aiheesta.
Kuulostaa huolestuttavalta (joskaan ei välttämättä niin yllättävältä), mutta eniten tässä täytyy hämmästellä kattojärjestön ja promoottorin laadunvalvontaprosessia, jos asiat ovat tosiaan päässeet jutun mukaiseen tilaan eskaloitumaan. Toivottavasti kisa saadaan kuitenkin ohjelman mukaan ajettua, ja ennen kaikkea niin, että osallistujien ja toimitsijoiden turvallisuus saadaan taattua.https://powerslideblog.blogspot.com/2024/03/safari-rally-kenya-unfolding-disaster.html
ei oo ihan menny putkeen järjestelyt
Nyt näkyy jo joka päivälle kahta tai kolmea pisaraa.Pientä sadetta jo tarjolla...
Onkos nuo kaksi- vai nelivetoisia? Tulee kyllä varmaan mielenkiintoista seurattavaahttps://x.com/DirtFishRally/status/1772210614791770472?s=20
Alkaa näyttämään ihan Safarilta. Toivottavasti nyt ei ruveta pätkiä perumaan...
GR Yarikset ovat nelivetoisia. Videollakin näkyy, kun sekä etu- että takapyörä lyö tyhjää.Onkos nuo kaksi- vai nelivetoisia?
On itseasiassa. Tästä jotain kokemuksia kun haettiin paikkoja kaverin Hiacella kotimaan ralleissa eikä löydetty oikein koskaan mitään ennenku tajuttiin että istutaan sen verran korkealla Toyotassa että nähtii monet mutkat miten ne käänty jo, niin ennakkoon ja kauempaa. Eli kyllä se vääristää.Oisko syytä nuotittaa ihan kunnon maastoautolla, vai onko näkymä niin erilainen, että nuotit menevät pieleen, jso niin korkealta nuotittaa?
Miten lie nuotti osuu nyt kohdalleen, kun siellä täällä pitää hinailla pois "puskasta"? Ja jos sitten viikonlopuksi vähän kuivuukin tai tulee vettä enemmän.On itseasiassa. Tästä jotain kokemuksia kun haettiin paikkoja kaverin Hiacella kotimaan ralleissa eikä löydetty oikein koskaan mitään ennenku tajuttiin että istutaan sen verran korkealla Toyotassa että nähtii monet mutkat miten ne käänty jo, niin ennakkoon ja kauempaa. Eli kyllä se vääristää.
Sehän se. Vauhtia on varmasti tosi vaikea arvioida. Esim. SM ralleissa hyvä paikka voi olla talonpihojen kohdalla/jälkeen koska kukaan ei paina niiden piha-alueiden läpi 60-70km/h. Eli kun et pysty nuotittaa oikeilla nuotitusvauhdeilla (WRC kuskit nuotittaa käsittääkseni tokal kiekal jo n. 80km/h vauhdeilla) niin aiheuttaa varmasti vaikeuksia, vaikka olisit kuinka hyvä arvioimaan vauhteja.Miten lie nuotti osuu nyt kohdalleen, kun siellä täällä pitää hinailla pois "puskasta"? Ja jos sitten viikonlopuksi vähän kuivuukin tai tulee vettä enemmän.