Sairaslomalaisten päiväkerho

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Pakki on ollut aika sekaisin maanantaista lähtien. Nyt olen toista päivää saikulla.

Sopii hyvin vapun jatkeeksi tällainen koitos.


PS. En juuri ryypiskellyt viikonloppuna, joten tämä tila johtuu jostain muusta.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Taas täällä ainakin pari päivää. Influenssa ilmeisesti on ottanut hallintaansa aikaisesta rokotuksesta huolimatta.

Viime keikka olikin suht legendaarinen. Muija heitti mukkelismakkelikset vessassa ja makasi yöllä tajuttomana lattialla. Itse paskansin myöhemmin olkkarin lattialle.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Taas täällä ainakin pari päivää. Influenssa ilmeisesti on ottanut hallintaansa aikaisesta rokotuksesta huolimatta.

Viime keikka olikin suht legendaarinen. Muija heitti mukkelismakkelikset vessassa ja makasi yöllä tajuttomana lattialla. Itse paskansin myöhemmin olkkarin lattialle.
No jopas! Vaimon veljeltäkin lähti taannoin taju kankahalle vessassa kun oksenteli antaumuksella. Itse olen sairaslomalaisen vahtijana kun poika sairaana.
 

Örfil

Guest
Vai liukastuiko sumin vaimo sittenkin sumin papuliin?
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Taas täällä ainakin pari päivää. Influenssa ilmeisesti on ottanut hallintaansa aikaisesta rokotuksesta huolimatta.
Eikös muutama päivä sitten uutisoitu, että viimeksi piikitetty rokote ei tepsi tähän uusimpaan influenssaan.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Visiitti sai hieman lisäpituutta keuhkokuumediagnoosin myötä.

Viikko lepoa.
 
Ylös