Sairauden seuraukset

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Kukahan teistä on sairaana niin, että vaikka kirjoittelee innokkaasti, sitten alkaa huomata, ettei voi ollenkaan kirjoitella stressin tai muun sellaisen vaikutuksena? Minä ainakin ilmoittaudun sairastumiseni vuoksi. Nivustyrästä.

Ei jaksa enempää kirjoittaa. Vain lukea.

Edit: Vaikka sitä intoutui pari päivää sitten kirjoittelemaan, muutama päivä meni oudosta olosta, mutta nyt juuri tänään iski semmoinen juttu että ei jaksa yhtään mitään, ei ole mitään mielenkiintoa mihinkään asiaan. Stressistäkö on nivustyrästä kyse vai onko pakko olla muusta asiasta huolissa kun tommonen iski yllättäen. Ei jumalauta, mitä oikein sekoilen, en ole oma itseni.
 
Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Thunder sanoi:
Ei jumalauta, mitä oikein sekoilen, en ole oma itseni.
Et todellakaan. Sain normipostausta enemmän tolkkua.

Niin joo. Minua ei stressit tai taudit paina. Postailen vaan vaikka sairaalasta.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Thunder sanoi:
Stressistäkö on nivustyrästä kyse vai onko pakko olla muusta asiasta huolissa kun tommonen iski yllättäen.
Mikäli tyrä, on se sitten ihan missä tahansa, johtuu stressistä niin se on aika outoa.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
jps sanoi:
Mikäli tyrä, on se sitten ihan missä tahansa, johtuu stressistä niin se on aika outoa.
Mieti vähän, jos jossakin painaa, eikö mieli keskity siihen aika ajoittain ja sitten yrität keskittyä työhön, on se mahdotonta jos se tyrä jossakin liikkuessasi putkahtaa ja joudut taas korjaamaan. Nukkuessani, jumalauta se saatana jossain asentoon vaihtaessani automaattisesti putkahtaa ja herään siihen niin jumalauta arvaa vituttaako ankarasti?

Kaikki olettaa, että ihmisillä olisi samanlaiset normit ruumiilleen, mutta enpä usko, jos se kerran minua vaivaa ja lääkäri kieltänyt lähes kaiken tekemisen, johon olen tottunut. Arvaa miten helvetisti se minua vaivaa ja kaiken lisäksi vielä leikkausilmoituksen paperin saapuminen. Olisin voinut ratkaista tämän kaiken pelkällä ruokaveitsellä vetämällä mahani auki, mieleeni juolahti tahallisen teon syy, koska nivustyrän kohdalla näkyisi selkeitä jälkiä, että viilto olisi tullut itseviiltämällä. Joutuisin maksamaan korvauksia. Kuvittele vähän miten paljon minua nyt vituttaa nyt kun näen viestisi ekan kerran pitkästä aikaa ja on aika vetää levolle koska minä en ole kiinnostunut mistään riidanhalusta, kostosta, tai mistään semmoisesta. Vain siten saan paremman rauhan kuin vatvomisella jostain pikkujutuista. Joten annan asian olla ja anna sinäkin asian olla.
 
Viimeksi muokattu:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Tyrä voi ja usein varmasti aiheuttaakin stressiä, mutta ei päinvastoin.
 

Örfil

Guest
Stressi voi aiheuttaa kyllä vaikka mitä fyysisiä sairauksia. Esim. syöpää ja vatsatauteja.

Voihan se tyränkin aiheuttaa pahimmassa tapauksessa :confused:
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Jussi sanoi:
Stressi voi aiheuttaa kyllä vaikka mitä fyysisiä sairauksia. Esim. syöpää ja vatsatauteja.

Voihan se tyränkin aiheuttaa pahimmassa tapauksessa :confused:
Tyrä (hernia) on kudoksen epätavallista työntymistä elimistön kahta eri tilaa erottavan seinämän läpi

Miten stressi ton aiheuttaa. Pieni stressimönkiäinen työntää kudoksia seinämien läpi?
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Juu, pienet napatyrät sitä on pidetty täälläkin. :dunno:

Nyt kun rupee muistelemaan: Pari kertaa taisin mennä ampparilla sairaalaan suolijumituksen takia. Taisi koskea mahaan suorastaan "aika kovasti"...

Kolme kertaa leikattu, kaksi kertaa pystyviilto mahaan, päällekkäissauma ja tikkaus kiinni... ei pysynyt...
Kolmanella sitten vaakaveto ja jotain paaliverkkoa vahvikkeeksi sisäpuolelle ja puskusauma... johan on pysynyt! :ahem:

Niistä tarvii niin huolestua, suolia ne vaan on! ;)
Takaraivo kun on ruuveilla kiinni....:p
 
Viimeksi muokattu:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
jps sanoi:
Tyrä (hernia) on kudoksen epätavallista työntymistä elimistön kahta eri tilaa erottavan seinämän läpi

Miten stressi ton aiheuttaa. Pieni stressimönkiäinen työntää kudoksia seinämien läpi?
:ahem: Kun kyse on Thunderista kaikki on mahdollista.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Mieti vähän, jos jossakin painaa, eikö mieli keskity siihen aika ajoittain ja sitten yrität keskittyä työhön, on se mahdotonta jos se tyrä jossakin liikkuessasi putkahtaa ja joudut taas korjaamaan. Nukkuessani, jumalauta se saatana jossain asentoon vaihtaessani automaattisesti putkahtaa ja herään siihen niin jumalauta arvaa vituttaako ankarasti?

Kaikki olettaa, että ihmisillä olisi samanlaiset normit ruumiilleen, mutta enpä usko, jos se kerran minua vaivaa ja lääkäri kieltänyt lähes kaiken tekemisen, johon olen tottunut. Arvaa miten helvetisti se minua vaivaa ja kaiken lisäksi vielä leikkausilmoituksen paperin saapuminen. Olisin voinut ratkaista tämän kaiken pelkällä ruokaveitsellä vetämällä mahani auki, mieleeni juolahti tahallisen teon syy, koska nivustyrän kohdalla näkyisi selkeitä jälkiä, että viilto olisi tullut itseviiltämällä. Joutuisin maksamaan korvauksia. Kuvittele vähän miten paljon minua nyt vituttaa nyt kun näen viestisi ekan kerran pitkästä aikaa ja on aika vetää levolle koska minä en ole kiinnostunut mistään riidanhalusta, kostosta, tai mistään semmoisesta. Vain siten saan paremman rauhan kuin vatvomisella jostain pikkujutuista. Joten annan asian olla ja anna sinäkin asian olla.
Toi tajunnavirta on jotain elämää suurempaa. Vaikka aihe ei hymyilytä, niin tykitys virnettää väkisin. :D

Leikkuulle ja ehona takas. Näin sovitaan. Tsemit.
 

Partsi

Kuollut apina
Liittynyt
2.3.2005
Viestit
2114
Sijainti
Kaatopaikka
Tyrä voi ja usein varmasti aiheuttaakin stressiä, mutta ei päinvastoin.
Kyllä se toimii toisinkin päin. Jatkuva stressi ja vitutus kun on tarpeeksi kovaa niin kasvaimet ja jopa syövät kuolee. Siksi minäkään en sairasta koskaan :rolleyes:
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Kyllä se toimii toisinkin päin. Jatkuva stressi ja vitutus kun on tarpeeksi kovaa niin kasvaimet ja jopa syövät kuolee. Siksi minäkään en sairasta koskaan :rolleyes:
Minä taas olen ollut siinä käsityksessä, että kaikenlainen saman asian yletön takominen aiheuttaa syöpää ja kasvaima.

Kurkunpäänkutittaminen limsalla aiheuttaa kurkunpäänsyöpää, rintojen hierominen rintasyöpää, runkkaaminen eturauhassyöpää, stressaaminen aivokasvaimia ja sitä rataa. Näin niinkuin keskimääräisessä tilastollisessa mielessä, että kenenkään syöpää kokeneen ei nyt tarvitse tästä henkilökohtaisesti pahoittaa mieltään.
 
Ylös